Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest alle er velkommen!

Anbefalte innlegg

Gjest Teatrika

Ja, jeg skjønte egentlig ikke hvor du ville med det innlegget ditt.

Du har gjentatte ganger gjennom denne tråden her forsvart deg mot klikkebeskyldninger - så klarer du å tråkke skikkelig i salaten i forbindelse med det - og starter med de vanlige anklagene om trollig...Blir litt mye dobbeltmoral i akkurat det, synes jeg. Derfor svarte jeg deg at det du mener om klikkebeskyldningene, kanskje har visse likhetstrekk med "deres" beskyldninger om trollig. Jeg mener det ikke er noe å henge seg opp i, som jeg også prøver å få fram i det innlegget mitt ... det var da noen som skjønte hva jeg mente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 315
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    32

  • Peachy

    30

  • ShitDiddelyDo

    28

  • tzatziki1365380058

    17

Gjest sjøstjerna

Nei, det er klart jeg mente det.

Bare se hva som skjedde: Plutselig rant det inn med innlegg på dol igjen. Så det funka visst.

Når det gjelder klikkene: Det er klart folk kan se det fra ulike ståsteder, og noen føler seg sikkert fryktelig mistilpass når de ser at Flisas middagstråd får 30 innlegg mens den sytende personens eget innlegg om blod i avføringen ikke fikk svar i det hele tatt, og disse skruene er det ikke mulig å ta seriøst, noe jeg heller ikke gjør ei heller noen gang har gjort, men det jeg derimot reagerer på er at Sjøstjerna mener det må være noe i det fordi det har vært mange innlegg om det.

Det har vært mange innlegg om at webbis er meg eller Prozak også, men det gjør det ikke mer sant av den grunn.

Når flere gir uttrykk for at de har følt seg "tilsidesatt", så koster det vel lite å forsøke være inkluderende?

Det kan umulig skade noen.

At du eller Prozac har vært beskyldt for å være webbis, visste ikke jeg. Det må ha vært før jeg entret dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

Nei, det er klart jeg mente det.

Bare se hva som skjedde: Plutselig rant det inn med innlegg på dol igjen. Så det funka visst.

Når det gjelder klikkene: Det er klart folk kan se det fra ulike ståsteder, og noen føler seg sikkert fryktelig mistilpass når de ser at Flisas middagstråd får 30 innlegg mens den sytende personens eget innlegg om blod i avføringen ikke fikk svar i det hele tatt, og disse skruene er det ikke mulig å ta seriøst, noe jeg heller ikke gjør ei heller noen gang har gjort, men det jeg derimot reagerer på er at Sjøstjerna mener det må være noe i det fordi det har vært mange innlegg om det.

Det har vært mange innlegg om at webbis er meg eller Prozak også, men det gjør det ikke mer sant av den grunn.

Ut fra de eksemplene du nå hadde...hvis man har et medisinsk spørsmål som man lurer på...Man søker f.eks på Google, og får opp et treff på Doktoronline... Man legger inn spørsmålet sitt vedrørende blod i avføringa, og man får ikke svar (jeg gjentar: på DOKTORonline), mens Flisas (beklager hvis du leser dette Flisa, går ikke på deg personlig - bare følger opp et eksempel her) "Hva skal jeg ha til middag"-tråd får 30 svar... Kanskje det er mulig at man får en liten følelse av klikkdannelse her? Kan du se den siden av saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Når flere gir uttrykk for at de har følt seg "tilsidesatt", så koster det vel lite å forsøke være inkluderende?

Det kan umulig skade noen.

At du eller Prozac har vært beskyldt for å være webbis, visste ikke jeg. Det må ha vært før jeg entret dol.

Har du noen gang sett meg være lite inkluderene på dol?

Jeg tror ikke noen som har vært her i mer enn 5 minutter kan være ved sine fulle fem hvis de påstår at jeg ikke har svart hvem det måtte være, uansett nick.

Ikke har jeg forskjellsbehandlet folk utifra nick heller, og jeg har aldri jatta med noen jeg kjenner som har skrevet noe utrolig dumt bare fordi jeg kjenner dem. Da får de høre, som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er klart jeg mente det.

Bare se hva som skjedde: Plutselig rant det inn med innlegg på dol igjen. Så det funka visst.

Når det gjelder klikkene: Det er klart folk kan se det fra ulike ståsteder, og noen føler seg sikkert fryktelig mistilpass når de ser at Flisas middagstråd får 30 innlegg mens den sytende personens eget innlegg om blod i avføringen ikke fikk svar i det hele tatt, og disse skruene er det ikke mulig å ta seriøst, noe jeg heller ikke gjør ei heller noen gang har gjort, men det jeg derimot reagerer på er at Sjøstjerna mener det må være noe i det fordi det har vært mange innlegg om det.

Det har vært mange innlegg om at webbis er meg eller Prozak også, men det gjør det ikke mer sant av den grunn.

Den markante økningen i innlegg på dol kom FØR denne tråden ble opprettet, og det vet jeg , for jeg har vært her i hele kveld:-D.

Så hvis man først skal komme med slike fjerne påstander kan man jo være fristet til å stusse over at denne tråden dukket opp akkurat da - noen som frykter at dol skal bli en alvoirlig konkurrent?? ;-)

(Du ser hvor fjernt slike påstander virker, nicht wahr?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gjentatte ganger gjennom denne tråden her forsvart deg mot klikkebeskyldninger - så klarer du å tråkke skikkelig i salaten i forbindelse med det - og starter med de vanlige anklagene om trollig...Blir litt mye dobbeltmoral i akkurat det, synes jeg. Derfor svarte jeg deg at det du mener om klikkebeskyldningene, kanskje har visse likhetstrekk med "deres" beskyldninger om trollig. Jeg mener det ikke er noe å henge seg opp i, som jeg også prøver å få fram i det innlegget mitt ... det var da noen som skjønte hva jeg mente...

Jeg anklager ingen for trolling, men jeg vet at grunnen til at mange trives på egetforumet er at det -var- veldig mye trolleinnlegg her på dol før omlegging, og når alle er nødt til å ha faste nick, slipper man å lure på om "basserull" egentlig er "nøttefar" eller omvendt.

Det var vel en av grunnene til at det ble beskyldninger om klikker her inne også, for folk var lei av at én person satt og diktet opp et utall personligheter, så man aldri kunne vite om et nytt nick var "ekte" eller en oppdiktet personlighet. Og da var det ikke rart at nykommere følte seg utestengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

Har du noen gang sett meg være lite inkluderene på dol?

Jeg tror ikke noen som har vært her i mer enn 5 minutter kan være ved sine fulle fem hvis de påstår at jeg ikke har svart hvem det måtte være, uansett nick.

Ikke har jeg forskjellsbehandlet folk utifra nick heller, og jeg har aldri jatta med noen jeg kjenner som har skrevet noe utrolig dumt bare fordi jeg kjenner dem. Da får de høre, som alle andre.

Skjønner ikke at alle tar det så personlig! Jeg har ikke ment det personlig, hverken til deg eller andre.

Jeg snakker generelt. At alle (inkl meg selv) kan forsøke være inkluerende slik at nye ikke skal behøve oppleve "klikker" på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ut fra de eksemplene du nå hadde...hvis man har et medisinsk spørsmål som man lurer på...Man søker f.eks på Google, og får opp et treff på Doktoronline... Man legger inn spørsmålet sitt vedrørende blod i avføringa, og man får ikke svar (jeg gjentar: på DOKTORonline), mens Flisas (beklager hvis du leser dette Flisa, går ikke på deg personlig - bare følger opp et eksempel her) "Hva skal jeg ha til middag"-tråd får 30 svar... Kanskje det er mulig at man får en liten følelse av klikkdannelse her? Kan du se den siden av saken?

Men du er da for helvete ikke så tilbakestående at du tror flertallet av brukerne her inne kan svare på medisinske spørsmål?

Hvem som helst kan svare på spørsmål om hva de skal ha til middag den aktuelle dagen.

Hvem som helst kan ikke svare på spørsmål om blod i avføringa.

Er det legene her du mener har dannet klikker da eller? For det er de eneste som er i stand til å svare på den typen spørsmål. Og jeg antar du ikke lever i den absurde troden på at flertallet av brukerne her inne er utdanna innen medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anklager ingen for trolling, men jeg vet at grunnen til at mange trives på egetforumet er at det -var- veldig mye trolleinnlegg her på dol før omlegging, og når alle er nødt til å ha faste nick, slipper man å lure på om "basserull" egentlig er "nøttefar" eller omvendt.

Det var vel en av grunnene til at det ble beskyldninger om klikker her inne også, for folk var lei av at én person satt og diktet opp et utall personligheter, så man aldri kunne vite om et nytt nick var "ekte" eller en oppdiktet personlighet. Og da var det ikke rart at nykommere følte seg utestengt.

LOL, for noen nick du finner på! :-)

Du burde nesten begynne i 'hjelpe-folk-med-å-finne-internett-nick-bransjen'*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H*n ville uttrykke sitt synspunkt, akkurat som du- eller jeg- eller andre. Ytringsfrihet vet du.

Japp. Ytringsfrihet. Det er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at alle tar det så personlig! Jeg har ikke ment det personlig, hverken til deg eller andre.

Jeg snakker generelt. At alle (inkl meg selv) kan forsøke være inkluerende slik at nye ikke skal behøve oppleve "klikker" på DOL.

Men når vi sier at vi har prøvd alt vi kan for å være inkluderende, og vi som er på egetforum likevel får beskyldninger om å være klikken, kan du da egentlig be oss om å ikke ta det personlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Skjønner ikke at alle tar det så personlig! Jeg har ikke ment det personlig, hverken til deg eller andre.

Jeg snakker generelt. At alle (inkl meg selv) kan forsøke være inkluerende slik at nye ikke skal behøve oppleve "klikker" på DOL.

Men hva hvis det ikke er klikker her da?

Skal vi likevel ta hensyn til ustabile folk som tror det bor demoner i veggene bare fordi de tror det bor demoner i veggene når det ikke gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, for noen nick du finner på! :-)

Du burde nesten begynne i 'hjelpe-folk-med-å-finne-internett-nick-bransjen'*S*

Hehe... Takk, noe skal man da være god til også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

Men når vi sier at vi har prøvd alt vi kan for å være inkluderende, og vi som er på egetforum likevel får beskyldninger om å være klikken, kan du da egentlig be oss om å ikke ta det personlig?

Jeg har ikke beskylt deg/dere for å utgjøre klikken. Jmf sitat: "vi som er på egetforum likevel får beskyldninger om å være klikken"

Jeg har snakket generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, for noen nick du finner på! :-)

Du burde nesten begynne i 'hjelpe-folk-med-å-finne-internett-nick-bransjen'*S*

Jøss to med samme tanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Den markante økningen i innlegg på dol kom FØR denne tråden ble opprettet, og det vet jeg , for jeg har vært her i hele kveld:-D.

Så hvis man først skal komme med slike fjerne påstander kan man jo være fristet til å stusse over at denne tråden dukket opp akkurat da - noen som frykter at dol skal bli en alvoirlig konkurrent?? ;-)

(Du ser hvor fjernt slike påstander virker, nicht wahr?)

Jeg tror ikke du finner noen som ser på dol som en konkurrent. Jeg tror de fleste er på dol ennå, som jeg selv er, bare i langt mindre grad enn tidligere.

Og det har ingenting med det nye forumet å gjøre, men at jeg får vondt i hodet av å sitte her.

Jeg er heller ikke på det nye forumet like ofte som jeg var på dol tidligere, og hadde ikke det nye forumet eksistert hadde jeg ikke vært noe mer på dol enn jeg er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Men hva hvis det ikke er klikker her da?

Skal vi likevel ta hensyn til ustabile folk som tror det bor demoner i veggene bare fordi de tror det bor demoner i veggene når det ikke gjør det?

Du er flink å forsøke vri på ordene. :-)

Neida, demoner meg hit og dit. Gidder ikke kommentere det.

Tror aldri jeg får deg til å forstå at nye kan føle at det er "klikk" her. At det er vanskelig å få svar eller å bli sett. Selv om du ikke forstår det, så er det tilfelle. Det føler jeg meg overbevist om.

Hvorvidt det faktisk et bevisst handling - dette med "klikk-dannelse"... vel , der er vi enige. Jeg tror ikke du- eller andre- bevisst ønsker å utestenge noen som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vel laget fordi dem - i likhet med de fleste som IKKE har byttet forum - mislikte nye dol. Istedenfor å vente på bedre vær opprettet noen et nytt forum. Og innen dol tok til vettet og ble omtrent som før, så har brukerne av det nye forumet slått seg til ro der og blitt vant til det.

Sånn ere bare:-)

Jaja...dem om det, jeg synes ikke brukervennligheten er så mye bedre der enn det var på 'det gamle nye dol'....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra de eksemplene du nå hadde...hvis man har et medisinsk spørsmål som man lurer på...Man søker f.eks på Google, og får opp et treff på Doktoronline... Man legger inn spørsmålet sitt vedrørende blod i avføringa, og man får ikke svar (jeg gjentar: på DOKTORonline), mens Flisas (beklager hvis du leser dette Flisa, går ikke på deg personlig - bare følger opp et eksempel her) "Hva skal jeg ha til middag"-tråd får 30 svar... Kanskje det er mulig at man får en liten følelse av klikkdannelse her? Kan du se den siden av saken?

Jeg er faktisk en av dem som svarer innimellom på medisinske spørsmål. Men det ser ut til at jeg burde slutte meg for jeg får kjeft og sure kommentarer hva slags kompetanse jeg har.

Men jeg vet hva jeg skal ha til middag hver dag eller hva jeg har spist og ingen gir meg kjeft når jeg svarer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Ærlig talt, det har blitt mye snillere her inne etter at "endel" har forsvunnet, og hvis du savner dem å utrolig masse - så gå på egetforum'et deres du da!! Du er da ikke limt fast til Doktoronline er du vel. Jeg savner nå ikke en sjel jeg da!!

Nei vel, så gjør ikke du det. Men det gjør jeg, fordi det var en del mennesker jeg satte pris på som ikke er her inne lenger. Blant annet flisa, som var kjempefestlig.

Det hjelper jo lite å forlate dette forumet, for da er det jo andre jeg ville savne, så klart. Det er jo problemet når folk "deler seg".

Nå er det uansett ikke sånn at jeg ligger søvnløs om natten på grunn av dette. Hvis bare det tar seg opp igjen her, etterhvert, så er det egentlig det samme hvem som er her, for så vidt. Og det ser heldigvis ut som det gjør det nå - tar seg opp, altså. Men det var dårlig ei stund, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...