Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest alle er velkommen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 315
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    32

  • Peachy

    30

  • ShitDiddelyDo

    28

  • tzatziki1365380058

    17

ShitDiddelyDo

De fleste er høflige mennesker som ikke vil henge ut andre. Dermed skal det godt gjøres at noen navngir nick i en "klikk".

Men vi skal ikke blåse av andre folks opplevelse av DOL. Når flere ulike mennesker sier de har følt at det er klikk-dannelser, så er det vel noe som vi kan ta til etteretning? Dvs vi kan alle forsøke være mer inkluderende?

Jeg har heller ikke bedt dem blåse ut noen, men å vise meg eksempler på tråder som ikke blir besvart på grunn av klikker.

Det har de aldri klart.

Nei, dette er bare for dumt. Sannsynligvis er det en av dere som slang ut linken bare for å få en debatt om hvor patetiske de som bruker egetforumet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Jeg har heller ikke bedt dem blåse ut noen, men å vise meg eksempler på tråder som ikke blir besvart på grunn av klikker.

Det har de aldri klart.

Nei, dette er bare for dumt. Sannsynligvis er det en av dere som slang ut linken bare for å få en debatt om hvor patetiske de som bruker egetforumet er.

Mulig det er jeg som er treg, men hvor er denne debatten da?

Sitat: "debatt om hvor patetiske de som bruker egetforumet er."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

Skjønte ikke? Hvorfor det?

Jeg regner ikke med at du er enig i mitt syn på saken - er ikke du med i denne "klikken" da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Mulig det er jeg som er treg, men hvor er denne debatten da?

Sitat: "debatt om hvor patetiske de som bruker egetforumet er."

Det trenger ikke engang diskuteres. Alle ser hvor patetisk det er å reklamere på den måten gjort over, aller mest de som bruker det nye forumet - der debatten finner sted.

Det er lenge siden de som startet forumet ba folk holde seg for gode til å reklamere for forumet på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke bedt dem blåse ut noen, men å vise meg eksempler på tråder som ikke blir besvart på grunn av klikker.

Det har de aldri klart.

Nei, dette er bare for dumt. Sannsynligvis er det en av dere som slang ut linken bare for å få en debatt om hvor patetiske de som bruker egetforumet er.

"Jeg har heller ikke bedt dem blåse ut noen, men å vise meg eksempler på tråder som ikke blir besvart på grunn av klikker.

Det har de aldri klart."

Se diverse innlegg fra meg andre steder i dnen etråden, om du gidder. Jeg har sett saken fra "both sides now", og kommet til at det bare er et spørsmål om ståsted. Jeg tror på at folk kan ha _følelsen_ av at det er litt klikkete, men jeg mener at denne følelsen ikke nødvendigvis har feste i faktum.

Men følelser er viktige de også.

" Sannsynligvis er det en av dere som slang ut linken bare for å få en debatt om hvor patetiske de som bruker egetforumet er."

DET var vel en av de dummeste kommentarene dine, SDD! Du kan da ikke mene det??

Nå har det jo vært så utrolig stille her inne om dette andre forumet, folk har hatt mer enn nok med seg selv. Og dersom man skulle øsnke å gjøre et poeng av egetforum ville en tråd som dette vært helt håpløs!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke engang diskuteres. Alle ser hvor patetisk det er å reklamere på den måten gjort over, aller mest de som bruker det nye forumet - der debatten finner sted.

Det er lenge siden de som startet forumet ba folk holde seg for gode til å reklamere for forumet på dol.

-og du tror at alle som er inne på egetforum er så veloppdragne at de alltid gjør som kongen befaler? ;-)

Nå synes jeg ærlig talt at du bidrar til en mye verre "dem mot oss"-greie enn noen andre i denne tråden, og det synes jeg faktisk du er for god til.

Det var et kompliment! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nå har jeg vært inne og tittet - og jeg lurer på et par ting....hvorfor har dere laget det forumet? Hvorfor kan dere ikke likegodt være her inne...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Jeg regner ikke med at du er enig i mitt syn på saken - er ikke du med i denne "klikken" da?

Innlegget ditt var velformulert- og viste klart hva du mener. Så jeg likte innlegget det, og forsøkte vise det med en smiley. :-)

Du har helt klart et poeng. Det er bare å svare om man har et svar. Og ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nå har jeg vært inne og tittet - og jeg lurer på et par ting....hvorfor har dere laget det forumet? Hvorfor kan dere ikke likegodt være her inne...?

Det ble vel laget fordi dem - i likhet med de fleste som IKKE har byttet forum - mislikte nye dol. Istedenfor å vente på bedre vær opprettet noen et nytt forum. Og innen dol tok til vettet og ble omtrent som før, så har brukerne av det nye forumet slått seg til ro der og blitt vant til det.

Sånn ere bare:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Det trenger ikke engang diskuteres. Alle ser hvor patetisk det er å reklamere på den måten gjort over, aller mest de som bruker det nye forumet - der debatten finner sted.

Det er lenge siden de som startet forumet ba folk holde seg for gode til å reklamere for forumet på dol.

Skjønner ikke helt hva du snakker om. Men det er kanskje ikke så farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

Innlegget ditt var velformulert- og viste klart hva du mener. Så jeg likte innlegget det, og forsøkte vise det med en smiley. :-)

Du har helt klart et poeng. Det er bare å svare om man har et svar. Og ferdig med det.

Ok, da beklager jeg noian min og trekker forsiktig tilbake klørne... Blir bare litt mye dobbeltmoral for meg innimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

Ok, da beklager jeg noian min og trekker forsiktig tilbake klørne... Blir bare litt mye dobbeltmoral for meg innimellom...

Helt i orden. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det eneste svaret du hadde på det? Ganske talende...

Ja, jeg skjønte egentlig ikke hvor du ville med det innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"Jeg har heller ikke bedt dem blåse ut noen, men å vise meg eksempler på tråder som ikke blir besvart på grunn av klikker.

Det har de aldri klart."

Se diverse innlegg fra meg andre steder i dnen etråden, om du gidder. Jeg har sett saken fra "both sides now", og kommet til at det bare er et spørsmål om ståsted. Jeg tror på at folk kan ha _følelsen_ av at det er litt klikkete, men jeg mener at denne følelsen ikke nødvendigvis har feste i faktum.

Men følelser er viktige de også.

" Sannsynligvis er det en av dere som slang ut linken bare for å få en debatt om hvor patetiske de som bruker egetforumet er."

DET var vel en av de dummeste kommentarene dine, SDD! Du kan da ikke mene det??

Nå har det jo vært så utrolig stille her inne om dette andre forumet, folk har hatt mer enn nok med seg selv. Og dersom man skulle øsnke å gjøre et poeng av egetforum ville en tråd som dette vært helt håpløs!!!

Nei, det er klart jeg mente det.

Bare se hva som skjedde: Plutselig rant det inn med innlegg på dol igjen. Så det funka visst.

Når det gjelder klikkene: Det er klart folk kan se det fra ulike ståsteder, og noen føler seg sikkert fryktelig mistilpass når de ser at Flisas middagstråd får 30 innlegg mens den sytende personens eget innlegg om blod i avføringen ikke fikk svar i det hele tatt, og disse skruene er det ikke mulig å ta seriøst, noe jeg heller ikke gjør ei heller noen gang har gjort, men det jeg derimot reagerer på er at Sjøstjerna mener det må være noe i det fordi det har vært mange innlegg om det.

Det har vært mange innlegg om at webbis er meg eller Prozak også, men det gjør det ikke mer sant av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Ja, jeg skjønte egentlig ikke hvor du ville med det innlegget ditt.

H*n ville uttrykke sitt synspunkt, akkurat som du- eller jeg- eller andre. Ytringsfrihet vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

Ja, jeg skjønte egentlig ikke hvor du ville med det innlegget ditt.

Du har gjentatte ganger gjennom denne tråden her forsvart deg mot klikkebeskyldninger - så klarer du å tråkke skikkelig i salaten i forbindelse med det - og starter med de vanlige anklagene om trollig...Blir litt mye dobbeltmoral i akkurat det, synes jeg. Derfor svarte jeg deg at det du mener om klikkebeskyldningene, kanskje har visse likhetstrekk med "deres" beskyldninger om trollig. Jeg mener det ikke er noe å henge seg opp i, som jeg også prøver å få fram i det innlegget mitt ... det var da noen som skjønte hva jeg mente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...