Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest alle er velkommen!

Anbefalte innlegg

Nei, før var det mulig å bare endre nicket uten å bytte mailadresse...

Hvorfor skulle ikke det være mulig fortsatt? Du kan da opprette 1000 mailadresser eller mer om du vil med tilhørende nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 315
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    32

  • Peachy

    30

  • ShitDiddelyDo

    28

  • tzatziki1365380058

    17

Gjest sjøstjerna

Ble faktisk litt usikker på om jeg burde svare på dette innlegget. Dette burde ikke være så vanskelig å forstå. De som lirer av seg faenskap og ikke tør å stå frem burde ikke si noe. Det er stor forskjell på å stå for det man mener og skriver enn å skjule seg bak et ukjent nick for anledningen og spre møkk.

Det er også stor forskjell på å svare på tiltale enn å plutselig angipe på en stygg måte med ukjent nick for anledningen.

Men kvinner har en større angst for å si det de mener og stå for det, de smiler og er blid og er sååå god venninne, men så fort venninnen snur ryggen til, så hviskes og tiskes det i krokene.

Så må jeg legge til da, så dere forstår det, det er selvsagt ikke alle som er sånn.

Skjønte du det nå?

"Men kvinner har en større angst for å si det de mener og stå for det, de smiler og er blid og er sååå god venninne, men så fort venninnen snur ryggen til, så hviskes og tiskes det i krokene. "

Du har rett.

mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et tullenick for anledningen

Enig i det, men jeg tipper det blir litt mer slitsomt å bruke ulike nick på den måten.

Jo, det går da an å bytte nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ikke det være mulig fortsatt? Du kan da opprette 1000 mailadresser eller mer om du vil med tilhørende nick.

Det er helt klart fortsatt mulig, men gjør at terskelen for å bruke flere nick kanskje blir litt høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hjgter

Nei, bare å skrive noe annet der nicket står det.

Jeg prøvde det i starten av nye-dol og da gikk det ikke. Ser ut som det går an nå, ja :-)

togli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 15 år senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ja savner Liviane. Hun skrev så mye klokt. 

Anonymkode: 2f755...bca

Tusen takk, det var hyggelig å høre :) Jeg er her fremdeles, men har et annet nick. Tror jeg vet hvilket nick du hadde tidligere, og jeg kan jo si at jeg også savner hipohoppen min ❤️

Anonymkode: a71c1...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja savner Liviane. Hun skrev så mye klokt. 

Anonymkode: 2f755...bca

Liviane er jeg rimelig sikker på er her fremdeles. 

Anonymkode: 260e1...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tusen takk, det var hyggelig å høre :) Jeg er her fremdeles, men har et annet nick. Tror jeg vet hvilket nick du hadde tidligere, og jeg kan jo si at jeg også savner hipohoppen min ❤️

Anonymkode: a71c1...9b5

😥❤️

Anonymkode: 2f755...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...