Gå til innhold

Faste ting på handlelisten.

Anbefalte innlegg

Gjest god helg
Skrevet

Hvilke fem matvarer har du alltid på handlelisten?

Jeg har yoghurt, frukt (bananer), sjokolade, melk og brus.

Mista nikket
Skrevet

Melk, brød, appelsiner, brus (cola light og solo) og ett eller annet lesbart

Gjest Aina E
Skrevet

Brus og sjokolade fast? Hm.

Jeg har: Brød, juice, grønnsaker, frukt, ost og dopapir... Deretter leverpostei, skinke osv.

Brus handler jeg kanskje en gang i måneden. Og da handler jeg det på impuls... Ikke fordi jeg skal fremstå som et "sunnhetens ikon", men fordi jeg har innarbeidet en sånn vane og liker egentlig ikke brus så godt heller.

Gjest liljana
Skrevet

Hvitost, skinke,melk,brød og kaffe.Dette er jeg totalt avhengig av å ha i huset til enhver tid.

Skrevet

Når ungene bor hos meg: Yoghurt, eplejuice, frukt, brød

Når jeg er aleine: TabXtra.

Dessuten er jeg avhengig av å ha fersk parmesanost og Dolmiosaus i huset til enhver tid.

Skrevet

Har flere enn fem faste, men disse er alltid på handlelappen: juice, melk, frukt og grønt, brød og tilbehør til middager som allerede er i fryseren.

Gjest annlovinda
Skrevet

Har alltid melk, juice, frukt, grønnsaker og brød på handlelisten. I tillegg har jeg et par faste påleggsorter som leverpostei, gul ost, servelat og skinke.

Skrevet

Lettmelk, brød, frukt, (veksler mellom appelsiner, epler, bananer, mandariner...), agurk, yoghurt, gulrøtter.

Av pålegg pleier vi å ha prim, gulost, skinke/servelat, leverpostei + hjemmelaget syltetøy.

Kjøper ofte eplejuice og appelsinjucie - veldig sjelden brua og aldri nektar. Bruker en del hjemmelaget saft.

Gjest miss orange
Skrevet

Frukt, melk, brød, juice, kjøttpålegg

Skrevet

Frukt (diverse), grønnsaker (diverse), melk, juice og brød.

fei1365380229
Skrevet

Melk, brød, frukt, grønnsaker og pålegg.

Gjest god helg
Skrevet

Melk, brød, frukt, grønnsaker og pålegg.

Hvilke pålegg?

fei1365380229
Skrevet

Hvilke pålegg?

Ost, kjøtt/kyllingpålegg og leverpostei pleier å være ganske fast.

Skrevet

Skal vi se...brødmat, frukt, kjøttpålegg, melk og kaffe.

Skrevet

Fire, egentlig: melk, brød, frukt (bananer), middagspølse. Kanskje yoghurt i tillegg, da, for å få fem, men det er ikke mer enn en gang i uka eller så at det handles inn.

Skrevet

Det må bli brød, kaffe, juice, gulost og kalkunfalukorv.

Gjest girasol
Skrevet

Yoghurt, frukt, kesam vanilje, laktoseredusert melk og polarbrød :)

Skrevet

Røde steinfrie druer, brød, skummet melk, lettost og kjøttpålegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...