Gå til innhold

Faste ting på handlelisten.

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

Vi handler en gang i uken, og da er disse tingene alltid på listen:

Egg, jogurt, melk, jus, frukt.

Kan godt gi deg flere faste punkt, hvis du er interessert :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Det må bli brød, kaffe, juice, gulost og kalkunfalukorv.

kalkunfalukorv, du! Er det et must have - altså? Er det pålegg eller middag, egentlig?

Gjest god helg
Skrevet

Vi handler en gang i uken, og da er disse tingene alltid på listen:

Egg, jogurt, melk, jus, frukt.

Kan godt gi deg flere faste punkt, hvis du er interessert :)

Det kan du godt gjøre. :-)

Skrevet

Melk, brød, middag, frukt/grønt og pålegg.

Av pålegg spiser vi italiensk salat, brun- og hvitost, skinke, salami, leverpostei, makrell i tomat, prim, skinkeost og syltetøy. Nugatti og sjokade av og til.

Forresten er kanelgiffler et must for meg, men kjøper de ikke hver dag! Varmer dem i microen, og smøret et tykt lag med melis på - og bare nyyyter :o) Avhengig av sukker - jeg? ;o)

Gjest god helg
Skrevet

Melk, brød, middag, frukt/grønt og pålegg.

Av pålegg spiser vi italiensk salat, brun- og hvitost, skinke, salami, leverpostei, makrell i tomat, prim, skinkeost og syltetøy. Nugatti og sjokade av og til.

Forresten er kanelgiffler et must for meg, men kjøper de ikke hver dag! Varmer dem i microen, og smøret et tykt lag med melis på - og bare nyyyter :o) Avhengig av sukker - jeg? ;o)

Ja de er gode! Barna spiser de opp ganske fort om jeg kjøper de, og jeg synes også de er gode litt varme.

Skrevet

Ja de er gode! Barna spiser de opp ganske fort om jeg kjøper de, og jeg synes også de er gode litt varme.

Så artig at flere liker dem! Jeg har knasket på dem fast i flere år, og alle ungene, både her hjemme og familie/venner kaller dem "navnet mitt- boller" ;o)

Skrevet

Dasspapir. dasspapir, dasspapir, dasspapir og brød.

Dasspapir får man ikke nok av.

Skrevet

kalkunfalukorv, du! Er det et must have - altså? Er det pålegg eller middag, egentlig?

Hos oss brukes det stort sett på brødskiva. Men den kan gjerne f.eks stekes eller skjæres i biter og brukes i pasta eller pai osv. Passer til litt av hvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...