Gå til innhold

Temperatur inne/ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 15 grader ute, og 22 inne.

Deilig. Jeg ligger og soler meg på terassen. Der er det så lunt pga vegg mot naboen.

Men bikinien har jeg ikke funnet frem ennå.

Høres kjempegodt ut, men sikkert litt tidlig med bikini, ja :)

Skrevet

Het er det overskyet, ikke sol. Men varmt for det faktisk. Inne har jeg det kanskje litt for varmt, 25 grader:) Liker å ha det varmt. Men må nok sku av varmen om noen dager. Ute er det 16 grader.

25 grader inne er toppers, sånn rundt/litt over 30 grader ute er Luxus :o) Eeeeeelsker varme!! :)

Skrevet

Her er det 13 grader i skyggen og 23 grader inne. Snakket nettopp med en venninne på tlf. Hun satt i sola og grillet seg, men måtte gå inn etter stund pga at hun begynte å bli rød. Tenk at det er så store forskjeller rundtomkring.

Godt jeg slipper å fryse inne da :)

Ja 23 grader inne er bra, det. Og ja - det er litt rart at vi har så store forskjeller i "lille" - men laaaange Norge :)

Gjest Tacomix
Skrevet

25 grader inne er toppers, sånn rundt/litt over 30 grader ute er Luxus :o) Eeeeeelsker varme!! :)

Ja, varme er herlig. I dag har det vært knall blå himmel:) Fortsatt ikke super varmt ute, men det er så varmt at jeg om noen dager kan gå i t-skjorte om jeg vil. Men har fortsatt 25 grader inne hos meg. Det er så godt. Men må si jeg gleder meg til sommeren. Da jeg kan gå i shorts og t-skjorte. Det er herlig.

Koslig å være tilbake på dol og skrive med deg:)

Skrevet

Ja, varme er herlig. I dag har det vært knall blå himmel:) Fortsatt ikke super varmt ute, men det er så varmt at jeg om noen dager kan gå i t-skjorte om jeg vil. Men har fortsatt 25 grader inne hos meg. Det er så godt. Men må si jeg gleder meg til sommeren. Da jeg kan gå i shorts og t-skjorte. Det er herlig.

Koslig å være tilbake på dol og skrive med deg:)

Så svaret ditt først nå, så koselig at du skriver det!! :o) Lige så, Tacomix, og veldig bra du landet her igjen du også!

Vi har også hatt nydelig vær i dag, og 15 grader ute :o)

Hva er det forresten som skjer på dol her i dag, har ikke vært her på et par dager og har nettopp logget meg inn. Får opp "svar til meg" som pop-up vindu - selv om jeg har valgt vertikaltdelt oppsett! Har jeg gått glipp av noe??

Gjest Tacomix
Skrevet

Så svaret ditt først nå, så koselig at du skriver det!! :o) Lige så, Tacomix, og veldig bra du landet her igjen du også!

Vi har også hatt nydelig vær i dag, og 15 grader ute :o)

Hva er det forresten som skjer på dol her i dag, har ikke vært her på et par dager og har nettopp logget meg inn. Får opp "svar til meg" som pop-up vindu - selv om jeg har valgt vertikaltdelt oppsett! Har jeg gått glipp av noe??

Takk for ditt koselige svar til meg :o)

Jeg kan desverre ikke svare deg på hva som har skjedd her siden du var her sist. Jeg er ikke her så ofte om dagen. Har noen eksamener jeg skriver på. Men er her innimellom:)

Jeg måtte jo lande her igjen, har fått mye hjelp av dere som enda er her igjen og jeg vil prøve å hjelpe andre. Så da var det lett å lande på dol flyplass igjen:)

Så du må ha en riktig fin søndag, jeg må skrive en eksamens oppgave idag. Men det går:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...