pekkaline Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Sjekk denne! Litt av noen klær hva? ) http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=14572 0 Siter
fresja Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Mye av musikken til Johannes Kleppevik blir nok karakterisert som ccountry. Teddy Nelson likeens. Begge er dessverre gått bort altfor tidlig. Teddy har en sønn, Rune, som har gitt ut plater. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 http://www.ilovemusicvideo.net/artist/Vassendgutane 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Vet du hva? Det er faktisk mye variasjoner i countrymusikken Jeg får litt dilla på slik musikk på våren, sammen med svenske danseband faktisk! Haha, nå får jeg vel høre det her. Er nok litt harry. sokker i slippers, tobakk i lomma og spiller _den_ musikken hehe. Men, det er bare vår og sommer Jeg var faktisk ikke klar over at det var såpass med variasjoner innen countrymusikk jeg heller, før nå nylig. Men grensa mi går stort sett ved Holly Williams. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Vet du hva? Det er faktisk mye variasjoner i countrymusikken Jeg får litt dilla på slik musikk på våren, sammen med svenske danseband faktisk! Haha, nå får jeg vel høre det her. Er nok litt harry. sokker i slippers, tobakk i lomma og spiller _den_ musikken hehe. Men, det er bare vår og sommer Gubben og jeg har skjønt at countrymusikk og svensktopper er ganske så harry, så vi holder oss klokelig unna det. En gang lånte vi bilen til svigerfar og ungene ville høre musikk. Vi satte på musikken på full guffe og cruisa rundt i byen. Ungene var strålende fornøyde og vi alle koste oss. Helt til vi kom hjem og fant ut at vi hadde kjørt rundt og hørt på Vikingarna!!!!!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Gubben og jeg har skjønt at countrymusikk og svensktopper er ganske så harry, så vi holder oss klokelig unna det. En gang lånte vi bilen til svigerfar og ungene ville høre musikk. Vi satte på musikken på full guffe og cruisa rundt i byen. Ungene var strålende fornøyde og vi alle koste oss. Helt til vi kom hjem og fant ut at vi hadde kjørt rundt og hørt på Vikingarna!!!!!! Hehe, det var jammen ikke verst! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 http://www.ilovemusicvideo.net/artist/Vassendgutane My eyes! My ears! Aaaahhhhg! :oP Det er for øvrig slett ikke countrymusikk. Det er danseband med køntriambisjoner. *hutre* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Gubben og jeg har skjønt at countrymusikk og svensktopper er ganske så harry, så vi holder oss klokelig unna det. En gang lånte vi bilen til svigerfar og ungene ville høre musikk. Vi satte på musikken på full guffe og cruisa rundt i byen. Ungene var strålende fornøyde og vi alle koste oss. Helt til vi kom hjem og fant ut at vi hadde kjørt rundt og hørt på Vikingarna!!!!!! Hahaha! 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 My eyes! My ears! Aaaahhhhg! :oP Det er for øvrig slett ikke countrymusikk. Det er danseband med køntriambisjoner. *hutre* vakke han sneisen da? hehe. Jeg tar den inn under country jeg. Et bredt spekter 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 http://www.ilovemusicvideo.net/artist/Vassendgutane Ho ho! Jeg har faktisk hørt den på radio, men egentlig ikke hørt etter på teksten. Ikke min type musikk, da, men artig video. De har virkelig tatt'n helt ut når det gjelder rekvisitta, du, for slike briller som ungkaren i senga har fikk også sønnen min som en av gratislekene i Donald en gang! ;-) Tror de ble kalt dustebriller, og det passet jo bra...;-) Ellers var det jo en viss overdrivelse mht de forhåpningene han gjør seg om hvor fin jenta kommer til å være... 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 vakke han sneisen da? hehe. Jeg tar den inn under country jeg. Et bredt spekter Ja, det var mer køntri en danseband synes jeg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Ho ho! Jeg har faktisk hørt den på radio, men egentlig ikke hørt etter på teksten. Ikke min type musikk, da, men artig video. De har virkelig tatt'n helt ut når det gjelder rekvisitta, du, for slike briller som ungkaren i senga har fikk også sønnen min som en av gratislekene i Donald en gang! ;-) Tror de ble kalt dustebriller, og det passet jo bra...;-) Ellers var det jo en viss overdrivelse mht de forhåpningene han gjør seg om hvor fin jenta kommer til å være... Det meste er vel overdrevent der Han så ikke akkurat ut som han eide så mye heller. Litt artig med videoer på den måten også, ikke bare kropper og sminke og lysflasj 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Ho ho! Jeg har faktisk hørt den på radio, men egentlig ikke hørt etter på teksten. Ikke min type musikk, da, men artig video. De har virkelig tatt'n helt ut når det gjelder rekvisitta, du, for slike briller som ungkaren i senga har fikk også sønnen min som en av gratislekene i Donald en gang! ;-) Tror de ble kalt dustebriller, og det passet jo bra...;-) Ellers var det jo en viss overdrivelse mht de forhåpningene han gjør seg om hvor fin jenta kommer til å være... Dustebriller? Hihi.. 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Gubben og jeg har skjønt at countrymusikk og svensktopper er ganske så harry, så vi holder oss klokelig unna det. En gang lånte vi bilen til svigerfar og ungene ville høre musikk. Vi satte på musikken på full guffe og cruisa rundt i byen. Ungene var strålende fornøyde og vi alle koste oss. Helt til vi kom hjem og fant ut at vi hadde kjørt rundt og hørt på Vikingarna!!!!!! *knegg* 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Hva tror du det er som går for full musikk i bilen når jeg er ute på veien da? ;o) Det er jo livsfarlig! Tramper man takten der viser jo speedometeret fort bortimot 120.... Heldigvis var det ikke fotoboks i den tunnelen... ;o) "Eg e ungkar med dobbelseng og eige sjark og ræva full i penge!" ;o) Musikken er direkte trafikkfarlig *snakker av erfaring* *Hei Reidar, he du kjøpt deg ny gjødselspeidar, nynner videre* Guttungen han synger på hjortejakt og hyler ut om 25 liter brennevin de he dei med... Da står jeg og rødmer og lurer på om han ikke heller skal synge litt om granadaen ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1176501701' post='3591037] Musikken er direkte trafikkfarlig *snakker av erfaring* *Hei Reidar, he du kjøpt deg ny gjødselspeidar, nynner videre* Guttungen han synger på hjortejakt og hyler ut om 25 liter brennevin de he dei med... Da står jeg og rødmer og lurer på om han ikke heller skal synge litt om granadaen ;o) Nå har jeg kjørt på jobb, helt alene for første gang og det til Vassendgutane på full guffe selvfølgelig. Jeg kjørte tydeligvis fort nok for selv om jeg la meg pent ut i høyre fil for å slippe forbi dem bak når jeg hadde sjansen så var det _ingen_ som kjørte forbi meg... Og det var masse svære firehjulstrekkere med min lille hissige golf i spissen! ) Artig! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Nå har jeg kjørt på jobb, helt alene for første gang og det til Vassendgutane på full guffe selvfølgelig. Jeg kjørte tydeligvis fort nok for selv om jeg la meg pent ut i høyre fil for å slippe forbi dem bak når jeg hadde sjansen så var det _ingen_ som kjørte forbi meg... Og det var masse svære firehjulstrekkere med min lille hissige golf i spissen! ) Artig! Så flink du er! Jeg har planer om å kjøre på mandag. Det har blitt lite kjøring etter at jeg ble syk, og jeg har utviklet litt småpanikk for det. Jeg vet fra tidligere at det er bare til og komme seg ut i bilen. Så på mandag skal jeg kjøre inn til sentrum, så det så ) Kos deg videre med både kjøring og Vassendgutane. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 Guri land, nå ser jeg for meg hva som skal tyte ut av høyttalerne i bilen din når du er på kjøretur. At du kan falle så dypt... ;-) Når jeg sier at jeg kjører med caps i tillegg får du vel helt fnatt? ;o) Må det serru, for jeg bruker briller og kan ikke bruke solbriller (nei, finnes ikke sånne til å ha utenpå til disse brillene tror jeg, dessuten er det upraktisk i tunneler som jeg kjører masse av!), solskjermen i bilen kommer ikke alltid langt nok ned for min beskjedne høyde så jeg må ha caps. *Hehe* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Når jeg sier at jeg kjører med caps i tillegg får du vel helt fnatt? ;o) Må det serru, for jeg bruker briller og kan ikke bruke solbriller (nei, finnes ikke sånne til å ha utenpå til disse brillene tror jeg, dessuten er det upraktisk i tunneler som jeg kjører masse av!), solskjermen i bilen kommer ikke alltid langt nok ned for min beskjedne høyde så jeg må ha caps. *Hehe* Hihi, caps er OK. Men hatt .. Nix! 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Hihi, caps er OK. Men hatt .. Nix! Pøh! ;-) Hatt kan være kjempefint! :-) Selv bruker jeg f eks ofte sommerhatter i ferien som ligner på denne: http://www.danheller.com/images/California/CalCoast/SantaCruz/People/Jill/jill-in-straw-hat-4-big.jpg Denne her er mer en barnehatt, da, men det finnes noe lignende som kan være veldig fint på voksne damer: http://img.alibaba.com/photo/51231600/Summer_Hat.jpg I det hele tatt er det en del nyanser mellom en caps på den ene side og en hatt som denne på den annen side: ;-) http://www.ovrevoll.no/images/derby_hatt.jpg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.