Gå til innhold

3 ting du liker med våren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker fuglekvitter,det å slippe å fryse og små søte lammunger:)

Lamunger, ja, det var fast takst hver vår å dra til tante og se på de nyfødte lammene, og håpe at det ble noen kopplam som vi kunne hjelpe til å gi flaske:-)

Gjest Lotus78
Skrevet

Lysere dager, varmere i været og ta frem sykkelen.

Gjest miss orange
Skrevet

Tørre gater, første utepilsen, naturen våkner til liv

Skrevet

Høyere temperaturer

Gå rett ut uten å kle på seg masse først

Lukta av nyslått gress

Gjest Jente31
Skrevet

*lettere å stå opp om mårran/lysere*

*lettere klær*

*se naboene sine*

Gjest annehilde
Skrevet

Lyset.., lange dager. Kveldshimmel i mystisk mørk og myk blåtone. Forventning i lufta. At man møter naboene.

Skrevet

Når jeg ser første hestehoven så får jeg ordentlig vårstemning.

så hestehov er nr 1, lyst til langt på kveld, sola varmer.

ååå gleder meg sånn til å nyte sommeren og håper den begynner tidligere enn august da jeg har fri fra midten av juni og til midten av august ;)

Gjest annlovinda
Skrevet

Når jeg ser første hestehoven så får jeg ordentlig vårstemning.

så hestehov er nr 1, lyst til langt på kveld, sola varmer.

ååå gleder meg sånn til å nyte sommeren og håper den begynner tidligere enn august da jeg har fri fra midten av juni og til midten av august ;)

Åh, heldige du som har fri i hele 2 måneder i sommer. Har kun 3 ukers sommerferie der jeg jobber. Kun 21 dager i løpet av året.

Skrevet

Jeg liker sola/varmen/lyset, fuglekvitter, joggesko og sykler til barna, blomster og trær som spirer, lyden av Harley Davidson, tørre gater, sommerdekk på bilen, jobbe i hagen, slippe å fryse meg fordervet, ha så masse smerter og være stiv som en stokk, drikke en kopp te på benken i hagen, snøen smelter fra flellene, slippe ut kaninene, gradestokken kryper oppover, lukten av nyklippet grsss.

Jeg er veldig glad i våren, og elsker sommeren. Både barna, naboene, dyra, og jeg - alle våkner liksom til nytt liv igjen, etter en lang og hard vinter(dvale). Til og med eldste katten vår på 13 år, som er like revmatisk som meg, våger seg ut nå, ligger og koser seg i vårsola og nyter tilværelsen.

Endelig er våren kommet. :)

Gjest Pontiac
Skrevet

+ = Varmen, lyset, yrheten :)

- = Krypdyr, krypdyr, krypdyr :(

Skrevet

Åh, heldige du som har fri i hele 2 måneder i sommer. Har kun 3 ukers sommerferie der jeg jobber. Kun 21 dager i løpet av året.

Jobber man i skolen så har man ferier innimellom :)

Jeg må jobbe lange dager da for å ta igjen feriene.

vanlig arbeidsuke består av 43 timer normalt er 37,5 timer pr uke.

Ville ikke ha byttet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...