Gå til innhold

Restskatt ved konkurs

Anbefalte innlegg

Gjest klage?
Skrevet

Jeg fikk 3400 kroner i restskatt pga av firmaet mitt gikk konkurs, og jeg ikke fikk utbetalt nok penger.

Kan jeg klage på dette, ettersom det ikke er min feil?

Videoannonse
Annonse
tzatziki1365380058
Skrevet

Hvordan går det an å få restskatt fordi du ikke fikk utbetalt nok penger? Hvis du hadde fått utbetalt mer, ville jo skatten blitt enda høyere?

Skatten beregnes jo bare av det du faktisk har fått utbetalt og betalt i skatt? Tar jo ikke hensyn til det du skulle betalt dersom du hadde fått mer penger, vel?

Skjønner ikke helt dette...

Gjest klage?
Skrevet

Hvordan går det an å få restskatt fordi du ikke fikk utbetalt nok penger? Hvis du hadde fått utbetalt mer, ville jo skatten blitt enda høyere?

Skatten beregnes jo bare av det du faktisk har fått utbetalt og betalt i skatt? Tar jo ikke hensyn til det du skulle betalt dersom du hadde fått mer penger, vel?

Skjønner ikke helt dette...

Kemneren ringte meg i forbindelse med konkursen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...