Gå til innhold

uten energi plutselig

Gjest nicket forsvant i vinden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt her og måtte bare legge meg ned. Kan det være pga zyrtec jeg tok i morges? Det var helt forferdelig så trøtt jeg ble, og jeg klarte ikke reise meg da jeg begynte å våkne. Sambo måtte dra meg opp i sittende stilling, hehe.

Opplever dere dette av og til? Det hender for meg, men ikke så ofte som i det siste.

Gjest baremei
Skrevet

Når jeg bruker zyrtec går jeg rundt i søvne hele dagen. Så du er ikke alene, nei:)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg blir forferdelig trøtt og kraftløs av Zyrtec. Så ja, det er kjent. Jeg har måttet slutte å bruke det.

Skrevet

Jeg tok zyrtec i en periode pga elveblest. Den første uka var jeg så trøtt at jeg omtrent lå i koma ;-)

De neste ukene gikk det bedre, så jeg ble vel på en måte tilvent?

Skrevet

Jeg tok zyrtec i en periode pga elveblest. Den første uka var jeg så trøtt at jeg omtrent lå i koma ;-)

De neste ukene gikk det bedre, så jeg ble vel på en måte tilvent?

Jeg har tatt zyrtec (zetirisin fikk jeg på apoteket) før, men jeg kan ikke huske at jeg har vært slik. I går måtte jeg hvile om ettermiddagen, og det førte til at jeg ikke sovnet før langt på natt. I dag måtte jeg hvile på formiddagen, og nå bør jeg legge meg siden jeg må tidlig opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...