Gå til innhold

Telefonvekking

Gjest Problemer med å våkne om morningen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det fremdeles?

Takk for raske svar og linker.

Skrevet

Alarmen på mobilen da? Legg den på den andre siden av rommet så du må opp av sengen.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1176765578' post='3592885]

Hvilket telefonselskap har du? Telenor tilbyr tjenesten:

http://privat.telenor.no/telefoni/Tjenester/Fasttelefoni/vekking.go

Har du ett annet selskap kan du gå inn på deres sider og se etter.

Jeg fikk min mor til å vekke meg i dag. Er kunde hos Telenor så dette skal jeg benytte meg av! Takk for svar! :)

Skrevet

Alarmen på mobilen da? Legg den på den andre siden av rommet så du må opp av sengen.

Av en eller annen grunn våkner jeg ikke av den selv om jeg prøver forskjelige toner.. Takk for svar! :)

Gjest lillee_my88
Skrevet

Jeg fikk min mor til å vekke meg i dag. Er kunde hos Telenor så dette skal jeg benytte meg av! Takk for svar! :)

et tips er jo å stille klokka på minst en halvtime før du skal opp, og gjerne en alarm da og en halvtimen senere... det hjalp en kompis av meg som var kronisk forsein til alt, fordi han sov igjennom alarmer/slo dem av og sov videre. Da kom han seg opp til den siste alarmen ihvertfall, den la han et annet sted så han måtte opp. Ofte holdt det med den første, fordi han visste det kom en alarm til og det var ikke poeng å sove mer.

Et tips til deg bare, du kan jo ha først på mobilen og så telefonvekking senere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...