Gå til innhold

VI VANT!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest 178 / kie

Tuuuuusen takk for hjelpen, Irene.

I desember i fjor, skrev jeg et innlegg her på dol om saken min. Jeg var passe nedkjørt og oppgitt da.

Gravid, sykmeldt og oppsagt hadde jeg fått beskjed om at sykepengene mine ville bli redusert til nesten ingenting (ca. 3000,- brutto per mnd) av trygdekontoret mitt. Sånn var det bare....

Så skrev jeg innlegget "kan dette være riktig?" (2000.12.29) her på DOL og dette forumet.

Du svarte at jeg burde klage på vedtaket og dersom jeg trengte hjelp, kunne jeg finne deg på trygdehjelpen.

Noe jeg gjorde.

Nå har beskjeden kommet fra fylkestrygdekontoret. FULLT MEDHOLD!!!

Også kommer alle "tenk om" - tankene:

Tenk om du ikke hadde vært her på DOL og svart på spørsmål?

Tenk om jeg ikke hadde skrevet det innlegget her på DOL?

Tenk om jeg istedet bare godtatt trygdekontorets vedtak og "sånn er det bare og vi vet best, du kan jo klage, men det er liten vits"-holdning?

Noe advokaten jeg først var i kontakt med rådet meg til å gjøre... (Ca. 285 000,- mindre å rutte med totalt, det!)

Mens du var sikker i din sak. Dette vedtaket var feil!

Skummelt å tenke på alle de som bare godtar sånne vedtak.

Men, tilbake til det jeg ville si:

VI VANT, VI VANT, VI VANT!!!!!

*vagger ut på verandaen med det store flagget og roper*

Hva skulle man gjort uten trygdeforum her på dol og Trygdehjelpen?

TUSEN,TUSEN TAKK!

For hjelp, oppmuntring og ...ja, det meste.

VI VANT!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27408-vi-vant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...