Gå til innhold

avhengig av behandler


Gjest deppa vanilje

Anbefalte innlegg

Da er jo halve arbeidet gjort... er vi halveis da??? ;-)

Mm, er sånn jeg velger å tolke det. Så uansett om vi kommer oss dit, men ikke sier et kvekk, så er halve jobben gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • vanilje

    50

  • frosken

    16

  • orpah

    8

  • Mista nikket

    5

Mest aktive i denne tråden

Det begynner å bli en del år siden vi satt på småprat og forsøkte å holde litt styr på deg...*s*

Uansett så oppfatter jeg det som at du stort sett gjør en hederlig innsats i forhold til de tingene du kan påvirke i livet ditt. Jeg håper for din del både at terapien fortsatt vil hjelpe deg og at du gradvis vil finne noe som engasjerer deg og gjør tilværelsen mer meningsfull.

Forøvrig synes jeg det er på sin plass å skryte av at jeg har gått 26 000 skritt i dag, tenkte det ville gjøre deg ekstra blid hvis jeg sørget for å fremstå mest mulig prektig!

Men da vet du at sånne runder som dette har kommet jevnlig opp gjennom årene..Og jeg synes jeg gjør en god jobb (jmfr med den mailen du aldri svarte på).

Ting blir bare så jævla tungt innimellom, jeg mister alt gangsyn, og dette med å bli avhengig av en behandler har aldri skjedd før i alle disse årene, så vidt jeg kan huske, og det gir meg totalt panikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da vet du at sånne runder som dette har kommet jevnlig opp gjennom årene..Og jeg synes jeg gjør en god jobb (jmfr med den mailen du aldri svarte på).

Ting blir bare så jævla tungt innimellom, jeg mister alt gangsyn, og dette med å bli avhengig av en behandler har aldri skjedd før i alle disse årene, så vidt jeg kan huske, og det gir meg totalt panikk.

Jeg har dårlig samvittighet for det med mailen - men jeg leste den og er enig i at du jobber bra!

Av og til sier man at folk beveger seg i sirkel, men jeg tror ikke du gjør det, jeg tror derimot at bildet av en spiral er mer treffende. Du får nye kriser i forhold til de viktigste menneskene, men jeg tror du både opplever ting litt annerledes og tenker annerledes rundt det som skjer. Samtidig er det ingen grunn til å undervurdere styrken i din selvdestruktivitet. Du er på tryggere grunn der enn når du opplever ørlite håp og forventning til fremtiden.

God pinse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Mm, er sånn jeg velger å tolke det. Så uansett om vi kommer oss dit, men ikke sier et kvekk, så er halve jobben gjort

"hurra"..en gang han snakket holdt jeg for ørene og sang... Er jeg fremdeles halveis?

De må vel ha det litt morro de også mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dårlig samvittighet for det med mailen - men jeg leste den og er enig i at du jobber bra!

Av og til sier man at folk beveger seg i sirkel, men jeg tror ikke du gjør det, jeg tror derimot at bildet av en spiral er mer treffende. Du får nye kriser i forhold til de viktigste menneskene, men jeg tror du både opplever ting litt annerledes og tenker annerledes rundt det som skjer. Samtidig er det ingen grunn til å undervurdere styrken i din selvdestruktivitet. Du er på tryggere grunn der enn når du opplever ørlite håp og forventning til fremtiden.

God pinse:-)

Ser ofte (i ettertid) at tankegangen er endret, men destruktiviteten er for sterk innimellom. Mulig spiral passer bedre, for er ikke på samme sted nå som for 10 år siden...

God pinse til deg også, kommer du hit opp, så kan du gå på ski :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ofte (i ettertid) at tankegangen er endret, men destruktiviteten er for sterk innimellom. Mulig spiral passer bedre, for er ikke på samme sted nå som for 10 år siden...

God pinse til deg også, kommer du hit opp, så kan du gå på ski :-)

Hvorfor sa du ikke fra om det skiføret litt tidligere??? Her har jeg gått og deppa over skiføret som ikke lenger finnes, også sier du at dere har hatt skiføre hele tiden...

Denne pinsen har jeg to tiåringer på besøk og det ser ut til å kunne bli travelt nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sa du ikke fra om det skiføret litt tidligere??? Her har jeg gått og deppa over skiføret som ikke lenger finnes, også sier du at dere har hatt skiføre hele tiden...

Denne pinsen har jeg to tiåringer på besøk og det ser ut til å kunne bli travelt nok!

(nå blir vi snart kicket over til meldinger-forumet av nhd)

Jepp, fortsatt snø på fjellet, men tipper det er rimelig "slushete"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hurra"..en gang han snakket holdt jeg for ørene og sang... Er jeg fremdeles halveis?

De må vel ha det litt morro de også mon tro?

Vet ikke hva som er morsomt for sånne folk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Vet ikke hva som er morsomt for sånne folk....

Nei. Følte meg helt gæren etterpå. Voksent menneske liksom. Ingen kontroll lenger.

Skal du gå til henne, har du vært der igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Følte meg helt gæren etterpå. Voksent menneske liksom. Ingen kontroll lenger.

Skal du gå til henne, har du vært der igjen?

Nei, ikke vært der, kun noen minutter på tlf der jeg var vrang og vanskelig. Men hun nektet jo å la meg kutte henne ut, så hun har jo satt opp flere timer, men vet ennå ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Nei, ikke vært der, kun noen minutter på tlf der jeg var vrang og vanskelig. Men hun nektet jo å la meg kutte henne ut, så hun har jo satt opp flere timer, men vet ennå ikke hva jeg skal gjøre.

Ok :-) Du finner nok ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...