Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-10202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-11306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-12410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-13514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-14618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-15722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-16826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-17930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-19034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-20138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." I påvente av at Seroxat skal virke, kan det være hensiktsmessig å gi Xanor i 2-4 uker. Henvisende lege kan skrive ut både dette og Seroxat. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-10229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." I påvente av at Seroxat skal virke, kan det være hensiktsmessig å gi Xanor i 2-4 uker. Henvisende lege kan skrive ut både dette og Seroxat. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-11333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." I påvente av at Seroxat skal virke, kan det være hensiktsmessig å gi Xanor i 2-4 uker. Henvisende lege kan skrive ut både dette og Seroxat. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-12437 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." I påvente av at Seroxat skal virke, kan det være hensiktsmessig å gi Xanor i 2-4 uker. Henvisende lege kan skrive ut både dette og Seroxat. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-13541 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." I påvente av at Seroxat skal virke, kan det være hensiktsmessig å gi Xanor i 2-4 uker. Henvisende lege kan skrive ut både dette og Seroxat. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-14645 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." I påvente av at Seroxat skal virke, kan det være hensiktsmessig å gi Xanor i 2-4 uker. Henvisende lege kan skrive ut både dette og Seroxat. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-15749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." I påvente av at Seroxat skal virke, kan det være hensiktsmessig å gi Xanor i 2-4 uker. Henvisende lege kan skrive ut både dette og Seroxat. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-16853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." I påvente av at Seroxat skal virke, kan det være hensiktsmessig å gi Xanor i 2-4 uker. Henvisende lege kan skrive ut både dette og Seroxat. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-17957 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." I påvente av at Seroxat skal virke, kan det være hensiktsmessig å gi Xanor i 2-4 uker. Henvisende lege kan skrive ut både dette og Seroxat. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-19061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Mange som har alvorlige former for sosialangst blir verre når de begynner i psykoterapi. De er rett og slett for dårlige til straks å starte på eksponering av angsten. Derfor anbefaler jeg at angsten "mørnes" litt med Seroxat i 4-6 uker før de andre intervensjonene iverksettes. Denne tiden bruker jeg til å bli kjent med pasienten og til undervisning om lidelsen og den behandling jeg har tenkt å sette i verk. Det er ikke nødvendig å skifte til en psykiater. Et samarbeid mellom psykolog og allmennlege burde kunne fungere utmerket. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." I påvente av at Seroxat skal virke, kan det være hensiktsmessig å gi Xanor i 2-4 uker. Henvisende lege kan skrive ut både dette og Seroxat. "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2770-sosial-panikkangst/page/2/#findComment-20165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.