songbirdy Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Hjelp, jeg har piggtråd i halsen og kan knapt svelge. Hodet dundrer så tårene spretter og jeg er matt av feber. Har støvsugd huset for smertestillende men alt jeg finner er Voltaren! Kan jeg ta det? Er ikke det primært mot betennelsestilstander? (Halsen er forsåvidt meget betent). Orker ikke tanken på å gå på butikken for å handle piller... Har begynt på penicillin i dag, håper det tar knekken på dritten.. Noen som kan hjelpe meg med råd? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Jeg fikk voltaren på resept da jeg tok mandlene så det er kanskje verdt et forsøk? Til du kommer deg på apoteket eller til legen i alle fall. 0 Siter
songbirdy Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Jeg fikk voltaren på resept da jeg tok mandlene så det er kanskje verdt et forsøk? Til du kommer deg på apoteket eller til legen i alle fall. tusen takk, ble litt usikker her.. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Jeg hadde prøvd Voltaren hvis jeg var deg. Det tar evt. feberen også. Du tar deg en tur til legevakta i morgen kanskje? 0 Siter
frosken Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Forhåpentligvis har du nå fått tatt voltaren og merket at det hjelper. Det har omtrent samme virkning som ibux ville hatt. God bedring:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.