Gå til innhold

Hjelp!!


Gjest tabasca

Anbefalte innlegg

Gjest tabasca

Jeg sliter sånn med vekten min.. Noen dager føler jeg at jeg ikke tenker på annet enn og spise.. Jeg kan gå opp 10 kg på få mnd om jeg begynner. gikk opp 40 kg på et år her for noen år siden, gikk de ned igjen, men nå er de på vei tilbake! har gått 9 kg opp igjen og mat er konstant på hjernen! Har en kjæreste som ikke er noen helsefrik heller, men han er heller ikke så mat,moms som meg! Hva skal jeg gjøre, helt fortvilt her! Har prøv efedrin piller og, men da jeg akkerede går på lykkepiller pga angst, selvskading osv, gjorde de meg dårlig.. Hva kan jeg gjøre??? Fins det lovlige piller legen kan gi meg?Hilsen desperat jente på 26. 174 høy og 99 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...