Gå til innhold

Plattfot


sportyjente 26

Anbefalte innlegg

sportyjente 26

Har medfødt plattfot. Mamma sa legen kalte det for harefot! Har begynt å få ein del problem med dette, har gått lenge med smerter i hoft og kne, vore mykje plaga med beinhinnebetennelse. Når eg står så blir all tyngd, kraft lagtpå innsida av foten, i tillegg har eg veldig "knekk" i ankelleddet....ankelen går innover vist dåkke forstår...Har trena mykje opp i gjennom og passa på at eg bruka gode joggesko. Men merkar at så snart eg skal ha på meg andre, meir flatare fritidssko, så kjem smerter i hofte, kne og veldig lett for å trakke over. Er veldig plagsomt og er redd eg skal får meir problem med dette som åra går.....er det nokon som kjenner seg igjen? og kva kan eg gjere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Trening generelt er bra og spesielt når du bruker sko som gir god støtte. Men skaff deg gode innleggsåler som også gir deg god støtte når du i det daglige bruker tynnere sko. Men har du noen ganger vært hos en legespesialist i ortopedi ? det er kanskje en tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sportyjente 26

Trening generelt er bra og spesielt når du bruker sko som gir god støtte. Men skaff deg gode innleggsåler som også gir deg god støtte når du i det daglige bruker tynnere sko. Men har du noen ganger vært hos en legespesialist i ortopedi ? det er kanskje en tanke.

Takk for svar !

Nei, eg har aldri vore hos legespesialist i ortopedi. Kva vil ein slik spesialist gjere? Har vore mykje plaga med smerter og knekkelydar i ei hoft også..Trur du slike smerter kan kome av plattfot? Iallefall veldig plagsomt. Har gått til fysioterapeut for behandling av hoft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sportyjente 26

Trening generelt er bra og spesielt når du bruker sko som gir god støtte. Men skaff deg gode innleggsåler som også gir deg god støtte når du i det daglige bruker tynnere sko. Men har du noen ganger vært hos en legespesialist i ortopedi ? det er kanskje en tanke.

Var til lege igår ang. plattfot. Han henviste meg vidare til ortoped.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kjøpe deg MBTsko!! Jeg kjøpte mitt første par i dag. Veldig behagelige. Skoene reduserer belastninger i ryggsøyle, fot, ankel-, kne og hofteledd. For mer info gå inn på www.mbt-info.com Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

sportyjente 26

Trening generelt er bra og spesielt når du bruker sko som gir god støtte. Men skaff deg gode innleggsåler som også gir deg god støtte når du i det daglige bruker tynnere sko. Men har du noen ganger vært hos en legespesialist i ortopedi ? det er kanskje en tanke.

Hei igjen!

legen min har henvist meg til ortopedingeniør, OCH ORTOPEDI....Litt usikker, fysioterapeuten min trudde kansje ikkje at eg kom til å få hjelp. Eg sjølv trudde eg skulle til ein legespesialist i ortpoedi..og bli skikkeleg undersøkt.

Trur du eg vil kunne få noko hjelp her, eller hadde det vore betre å komt til ein legespesialist i ortopedi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...