Gå til innhold

Kjøregodtgjørelse ved jordmorbesøk?

Anbefalte innlegg

Gjest whoopie
Skrevet

Her i kommunen er det én jordmor, hun er her 2 dager i uken. Nå har det seg slik at jeg valgte å gå til en jordmor i en annen kommune. Dit er det 1 mil, en vei. Kan jeg kreve kjøregodtgjørelse for hvert jordmorbesøk? Det er samme plass hvor jeg fikk ultralyd og den fikk jeg kjøregodtgjørelse for, men det er kanskje fordi det ikke finnes ultralyd her i kommunen? Takker for svar.

Fortsetter under...

Irene Grøneng
Skrevet

Du får bare dekket reisen til nærmeste sted hvor det er mulig å få utført undersøkelsen. Derfor fikk du dekket reisen til UL, men neppe til jordmor. Det er selvsagt verdt et forsøk å søke, spesielt hvis dagene jordmor er tilstedet i nærheten ikke passer med dager du kan møte opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...