Gjest CD-MP3 Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Jeg hølder på å overføre CD'er til MP3-spiller og erfarer at det ikke er alle Cd'ene som jeg får lagt over. På Pc-en min setter jeg inn CD i D-stasjonen og på de Cd'ene som fungerer får jeg opp en ny D i filbehandleren der musikken finnes, mens på andre Cd'er får jeg ikke opp dette. Er det ikke alle CD'er som man kan få lagt over på MP3-spiller? 0 Siter
petter smart Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Vanlige CDer kommer ikke opp i utforskeren. Da må du rippe dem med et eget program. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 En del CD-er har kopisperre, de får du ikke uten videre legge inn som MP3. Det skal ikke stå logoen til Compact Disc på disse, og de skal sikkert være tydelig merket. 0 Siter
en mann Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Last ned FreeRIP herfra http://www.download.com/3120-20_4-0.html?titlename=freerip&desc=&ca=&daysback=&dlcount=&author=&qt=&os=&li=49&dlsize=&swlink=false&x=26&y=14 Installer programmet. Det lager i MP3-format fra musikkfiler på CD. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.