frodej1365381098 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei. Jeg fikk for noen år siden påvist en baker cyste i høyre kne. Jeg har ingen smerter i kneet til vanlig, men nedsatt bevegelighet ved at jeg ikke kan bøye kneet helt inn, altså trykke hælen mot rompa. Skulle dette skje, for eksempel ved et fall får jeg store smerter og kneet hovner opp. Det var etter en slik episode at jeg først fikk påvist denne cysten. Det jeg lurer på er om det kan være denne cysten som nedsetter bevegeligheten, og om da fjerning av denne vil gi økt bevegelighet i kneet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Baker-cyster som gir plagsomme symptomer blir gjerne operert, i motsetning til de som "bare er der" uten at vi merker det. Dette bør en legespesialist i ortopedi vurdere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.