Gå til innhold

Fjerne fastbrent fett

Anbefalte innlegg

Gjest Eremitt-Termitt
Skrevet

Hei!

Jeg har en slags stekepanne i aluminium som er veldig fin (flott, dyr). Men det er slike brune striper på utsiden, noe jeg tror må være fastbrent fett.

Jeg ønsker å fjerne dette, men i og med at panna er ganske fin, ønsker jeg ikke bruke stoffer som kan slipe på metallet...

Noen som har noen tips? =)

Skrevet

Finnes et stoff på spray som du får kjøpt i butikken og som fjerner fastbrent fett på konfyrer. Det kan vel funke? :-)

Mista nikket
Skrevet

Disse spraytingene som blir kjøpt for å fjerne fastbrent fett fra grillrister er veldig effektive.

Skrevet

Bakepulver er heilt utrulig til å løyse opp fastbrendte ting i panner og kasserollar. Dersom det er vanskelig å få vekk pleier eg å blande med litt zalo i tillegg. Kan være at det blir i svakastelaget dersom fettet har vore der lenge, er best å ta det med ein gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...