Gjest klør og klør og klør Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Jeg er i uke 35 og har hatt utslett over store deler av kroppen i flere måneder. Nå de siste dagene har jeg også fått sterk kløe i håndflatene + vært endel svimmel og "rar" i en ukes tid. Kan dette være svangerskapskøe av den farlige arten? Noen som kjenner seg igjen? 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Du bør gå til kontroll og fortelle om både kløen og svimmelheten. Få målt blodtrykket og tatt blodprøver for å sjekke leverfunksjonen. Dette kan være signaler på hepatose, en betennelsestilstand i leveren som noen ganger kan oppstå under graviditet. Da må du følges nøye opp og eventuelt må fødselen igangsettes før tiden. 0 Siter
heisann!!! Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Huff, føler med deg. Jeg hadde også dette problemet da jeg gikk gravid. Holdt på å bli gal :0( Jeg fikk allergitabletter av legen og dette hjalp. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.