Gå til innhold

Galle og leverplager


Gjest Anne Thyholdt

Anbefalte innlegg

Gjest Anne Thyholdt

Hei! For ca 8-10 år siden var jeg veldig plaget av smerte i lever og galle. Jeg var til alle mulige undersøkelser også innlagt på sykehus, men de fant ikke noe. Til slutt fikk jeg time hos en pensjonert tannlege (husker ikke hva han het) som leide kontor hos Chi Gong senteret i Oslo (Ulla Brand). Han fant ut at Vagus Nervus lå i klem etter en hesteulykke da jeg var 17 år. Jeg gikk til noen behandlinger hos ham og etter et halvt år var jeg smertefri. Det har jeg vært helt fram til for en uke siden. Nå har jeg fått de samme smertene på høyre side bak og under ribbenet foran på høyre side. Er du kjent med at vagus nervus kan forårsake disse smertene og kan du eventuelt hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...