Gå til innhold

Når kiloene raser av...


Shadow 650

Anbefalte innlegg

På jobben er det enkelt å spise sundt. Valget er så stort at man kan unngå ris, poteter og hvetemel. Og eg trapper opp-og-ned 1. til 5. etg flere ganger dagen..

Ikke overraskende om man går ned i vekt, da. Men kiloene har regelrett rast av. Buksa mi har blitt stor i linningen.

Eg trives ikke særlig på jobben. Er nyutdannet og har stress hodepine nesten hver dag eg kommer hjem. Kan man miste vekt pga stress?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Ja, man kan miste vekt på grunn av stress, man forbruker jo mer energi når kroppen går på høygir.

Likeså kan man gå ned i vekt av å sove dårlig om nettene - kroppen får jo aldri ordentlig hvilke og kommer ikke ned på "sparebluss".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...