Gjest egyptia Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 lenge siden jeg har vært her på forumet nå er tilbake på næringsdrikker..... for å få i meg noe orker ikke forholde meg særlig til mat for tida vet ikke om vekta har gått ned, tør ikke veie meg, for har den gått ned kommer jeg til å bli så innmari glad :/ 2 næringsdrikker om dagen? jeg kommer ikke til å legge på meg masse av dem? blir 240kcal X2 ANGST 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Seks om dagen sa ernæringsfysiologen til meg. Da får man i seg det man trenger hvis man spiser lite. Jeg tviler sterkt på at du legger på deg av det. Jeg gjorde det ikke, enda jeg spiste litt mat ved siden av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Seks om dagen sa ernæringsfysiologen til meg. Da får man i seg det man trenger hvis man spiser lite. Jeg tviler sterkt på at du legger på deg av det. Jeg gjorde det ikke, enda jeg spiste litt mat ved siden av. Han mente antakelig sex om dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Han mente antakelig sex om dagen. Ja, strengt tatt er vel det og en nødvenighet ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Nå håper jeg at dette er et tulleinnlegg. (Men frykter at det ikke er det) Om du får i deg 240 * 2 kalorier om dagen, så er dette svært usunt for deg. Dette holder ikke som inntak til små barn engang. Dessuten kommer forbrenningen din til å "gå i stykker". Å innta "mat" bare 2 ganger i døgnet gjør at kroppen går på sparebluss. Dvs. at den nå kommer til å redusere på muskelmassa di. Dvs. at vekta går ned, men at du for framtiden får mindre muskler til å forbrenne kalorier med. Kroppen kommer på alle måter til å niholde på alt du får i deg om du lever på denne måten. Kom deg til en lege. Dette er en sykdom!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Legge på deg av det gjør du ikke, men du tar stadig store skritt i retning graven. Sånn er det bare. Om du ikke alt får hjelp så ta kontakt med legen din snarest! Du er nok langt ute å kjøre i spiseforstyrrethelvete allerede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.