Gjest mij Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Jeg vegrer meg for å gi tran til lilleknøtta på 5 mnd, siden storebror prosjektilspydde av dette da han var liten.. har hittil gitt D-vit-dråper, men hun burde jo få Omega 3-tilskudd også. Kan jeg gi litt rapsolje? Udo's choice? Meninger om mengder? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Tror jeg hadde satset på Udo's Choice eller Eskimo-3-Kids. Mengden: Ca 1 barneskje. 0 Siter
Mirabell Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Jeg blandet noen ganger en skje tran i grøten, det var ikke noe problem mhp. gulping. (Men da må du droppe d-vitamindråpene.) 0 Siter
Torv Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Hei! Barn er så forskjellige da, så det trenger ikke være at han spyr :0) Mine er så forskjellige, at den ene ville gjerne drikke mye tran, mens den andre spydde................ Vi brukte bare Dvitamindråper til han som spydde. Lykke til, med eller uten tran! :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.