Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mariaflyfly

Jeg skal reise til England med ungene til helgen. Vi skal være borte 11 dager, besøke familie på forskjellige steder i landet, og også fly noe innenlands.

Ville dere hatt betenkeligheter med å reise sånn som situasjonen er nå? Jeg er generelt av den oppfatningen at man ikke skal la seg skremme, og hadde jeg skullet reise uten ungene, hadde jeg ikke tenkt på det engang, tror jeg.

Jeg skal ikke fly til noen av de store hovedflyplassene, og skal heller ikke inn til London sentrum.

Hva ville dere andre foreldre tenkt hvis dere var i mine sko?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279978-reise-til-england-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

mariaflyfly

Jeg har vært i London i flere av de mest hysteriske periodene, både med og uten datteren min. Bl.a. i fjor akkurat da terrorberedskapen ble slått på for fullt.

Det har gått helt greit. Så jeg ville reist - men regnet med lange ventetider.

Takk for svar. Regner med at det er litt køer ved sikkerhetskontrollene, ja.. :(

Gjest Elextra

Ikke med to små unger på slep heller? ;)

Det er klart det vil påvirke vurderingen en smule, og jeg ville jo aldri tilgitt meg selv om jeg tok risken og noe skjedde. Så ville kanskje unngått London med små barn akkurat nå, ja...

Men tror faktisk jeg kunne funnet på å reise alene, selv om jeg har to små hjemme som trenger meg.

mariaflyfly

Jeg har også reist både med og uten jentungen i hysteriske perioder, sånn som laban. Sannsynligheten for at noe skjer akkurat der du er akkurat mens du er der er temmelig liten.

Dessuten, hvordan skal man klare seg uten en Englandstur....

Good point.. ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...