Gå til innhold

Kva skal eg gjere?

Anbefalte innlegg

Gjest Student jente18
Skrevet

Heisann!

Har nokre spørsmål.

Foreldra mine er skilde. Eg bur med faren min (som tjenar mest) Mora mi jobbar ikkje (går på sjukepengar) Så då må ho betale for meg. Ca. 4000, rundtomkring der)

Eg har ein eldre bror (over 20) Vi har alltid fått barnebidrag (slik som "vanlege" ungar med foreldra som bur i lag) Vi har alltid fått dei pengane på våra konto, dei brukte dei aldri. Vi skulle ha dei då vi blei voksne (eg antar det heiter barnetrygd?)

Spørsmålet eg har er..

Eg går på skule no. Vidaregåande. Har 1 år igjen. No har faren min funne ut at han skal sende ein kopi til trygdekontoret om kvar eg bur på skule (har eigen leiligheit, så eg er berre heimei helgane. Ikkje kvar helg)

Men kan han bestemme at han skal ha dei pengane? Eller kan eg få litt av dei og? Eg får berre 800 kr i mnd. til mat og busspengar.

Synest dette er urettferrdig..for eg et ikkje for over 3000 i mnd. heime.

Eg ligg litt tynt an på pengefronten sjølv pga. leiligheita mi.

Dei pengane han skal krvje, er det av barnetrygda eller barnebidraget? Vil det seie at mora mi må betale meir for meg?

Eg har ikkje lyst til det, for ho har ganke lite pengar sjølv..Ho meinar at eg skal få pengane ho gir (dei 4000 i mnd) Det synest eg og, for når eg er heime ryddar eg og vaskar (tar alt husarbeidet)

Visst mora mi må betale meir, kan eg då seie til trygdekontoret at eg skal bytte slik at eg bur med mora mi? Eller at eg bur for meg sjølv og dermed går pengane rett i henda på meg for å seie det slik?

Hmm, håpar dette var "leseleg"

Er ganske sur no..pappa har mykje pengar og mora mi har lite.

Så går pengane rett til han. 4000 i mnd er jo mykje pengar! Eg meinar at enten så skal ho ikkje betale meir eller så skal eg ha pengane!

Hmm, håpar dette var leseleg?

Ps! Da eg blit over 18 år, nåkre mnd. til.

Får eg barnebidrag/trygd sjølv om eg er over 18? Sidan eg har 1 år igjen på skule?

Det viktigaste spørsmålet her var..Kan eg få barnebidraget/barnetrygda dersom eg har eiga leiligheit og ikkje kjem heim? (har ikkje så bra "miljø" her heime) Eg har eiga adresse.

Fortsetter under...

Irene Grøneng
Skrevet

Barnetrygd gis kun til foreldrene for barn under 18 år.

Barnebidrag kan kreve å få utbetalt fra foreldrene dine hvis de forsømmer sin forsørgingsplikt, også når du er over 18 år og går på vanlig skole, men det hele kommer an på foreldrenes forsørgingsevne.

Dette bør du i første omgang ta opp med bidragsfogden på trygdekontoret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...