buzzy Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Jeg skal kjøpe 6-årsgave til nevøen min., og har lyst å være litt kreativ og kjøpe noe han virkelig blir glad for... De fleste kategorier utom klær, for det liker han ikke å få i gave:-) Vet at det er individuelt, men alle tips mottas med takk - om du gidder;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Vannpistol. En bok om dinosaurer, med mye bilder og lite tekst. Lydbok; Heksene eller Georgs magiske medisin av Roald Dahl er kjempekuule! En tøff sykkelhjelm hvis han ikke har. 0 Siter
Torv Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Hva med å kjøpe et gavekort til ham på en aktivitet han liker veldig godt? F.eks barnerafting (om dere bor i nærheten av en elv hvor de har dette), en dag på spillsenter sammen med deg, en aktivitetsdag på et eller annet opplevelsessenter/vitensenter..............en dag på stranden, en dag på et bilrace, en fotballkamp med noen kjente lag som han har hørt om,......... alt selvfølgelig sammen med deg :0) 0 Siter
Gjest efoll Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Gutten min på samme alder ønsker seg veeeldig fjernstyrt bil eller båt! Det hadde vært en slager her i huset Men det spørs hva du vil legge i av penger, selvsagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.