Gå til innhold

Når kommer egentlig Christian Anker på bane igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Zirine!

Og jeg bukker :-)

Vennlig hilsen

oki, når jeg nå har deg her ...

Når jeg står opp om morran, så ser jeg helt for jævlig ut på håret. Det jeg lurer på er om jeg kan ha fått det såkalte "hårviruset", og isåfall, hvordan blir jeg kvitt det? Hvordan er forløpet til slike "hårvirus", formerer dem seg slik at det rett og slett bare blir værre med årene? Fins hårvirus i grått hår?

Takknemmlig for svar, og etterpå skal jeg gå å ta meg en lur ;)

Gjest lomisha

Hei lomisha!

Her er jeg :-))

Jeg håper at jeg i tiden framover får delta mer i Forum.

Det synes jeg er både artig og lærerikt.

Vennlig hilsen

Fint å høre fra deg igjen! Håper du har tid til å svare på spm innen hud og hår :) D jeg har venta på skjønner du. (Skrev et nesten likt innlegg i stad....men det havna visst ikke i denne spm rekka!!)

Annonse

Gjest Rusle

oki, når jeg nå har deg her ...

Når jeg står opp om morran, så ser jeg helt for jævlig ut på håret. Det jeg lurer på er om jeg kan ha fått det såkalte "hårviruset", og isåfall, hvordan blir jeg kvitt det? Hvordan er forløpet til slike "hårvirus", formerer dem seg slik at det rett og slett bare blir værre med årene? Fins hårvirus i grått hår?

Takknemmlig for svar, og etterpå skal jeg gå å ta meg en lur ;)

Du har fått hårvirus. Det blir du aldri kvitt. Prøv hårnett.

Du har fått hårvirus. Det blir du aldri kvitt. Prøv hårnett.

Huff, ja Rusle, det ser ut som om det er løsningen.

Altså, jeg dusja i sta - og vaska bort hårviruset. Jeg ante fred og grønne skoger, helt til jeg la meg igjen (jeg la meg bittebittebittebittelittegranne nedpå :) og så sto opp igjen. DA VAR DET JAGGU TILBAKE!!! Faen ass, jeg blir skikkelig deprimert over dette. Hårnett? Det er ikke no tabletter jeg kan ta da? Jeg mener, dette begynner å ødelegge forholdet til familien. I morres da jeg sto opp stirret datra mi på meg og sa: "Mamma, ER det du?"

Skjønner'u eller?

Huff, ja Rusle, det ser ut som om det er løsningen.

Altså, jeg dusja i sta - og vaska bort hårviruset. Jeg ante fred og grønne skoger, helt til jeg la meg igjen (jeg la meg bittebittebittebittelittegranne nedpå :) og så sto opp igjen. DA VAR DET JAGGU TILBAKE!!! Faen ass, jeg blir skikkelig deprimert over dette. Hårnett? Det er ikke no tabletter jeg kan ta da? Jeg mener, dette begynner å ødelegge forholdet til familien. I morres da jeg sto opp stirret datra mi på meg og sa: "Mamma, ER det du?"

Skjønner'u eller?

Bruk sånne ..eh...sånne firkanta flate... Hva var det nå de hette igjen...?

..Jo! Sånne barberblad! Virker garantert mot hårvirus.

Ikke at jeg har noen erfaring, håret mitt ser ALLTID nyfrisert ut!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...