Gjest bakvendtland Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Drakk en Biola drikkeyoghurt i stad, den hadde utløpsdato 1. juli, for gammel? Jeg tenkte at syrnede melkeprodukter tåler bedre å være over utløpsdato enn for eksempel melk. Hva synes dere? 0 Siter
Mirabell Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Yoghurt og rømme holder seg i flere dager over utløpsdatoen, så det går helt fint! Har gjort det mange ganger. (Såfremt den har stått i kjøleskap hele tiden, og den lukter normalt.) 0 Siter
jancka1365381087 Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Ingen fare så lenge smak og konsistens er den samme! har ofte brukt "gamle" melkeprodukter jeg : ) 0 Siter
Gjest bakvendtland Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Yoghurt og rømme holder seg i flere dager over utløpsdatoen, så det går helt fint! Har gjort det mange ganger. (Såfremt den har stått i kjøleskap hele tiden, og den lukter normalt.) Jeg syns faktisk drikkeyoghurt smaker best når den nærmer seg/er litt over utløpsdato.. Har ikke blitt dårlig ennå, og den smakte faktisk godt. Har et par "småflasker" med biola igjen nå. 0 Siter
Gjest bakvendtland Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Yoghurt og rømme holder seg i flere dager over utløpsdatoen, så det går helt fint! Har gjort det mange ganger. (Såfremt den har stått i kjøleskap hele tiden, og den lukter normalt.) Hva med fløte? Har et par fløtepakninger som går ut om noen få dager, og vi skal på ferie snart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.