Gjest bakvendtland Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Drakk en Biola drikkeyoghurt i stad, den hadde utløpsdato 1. juli, for gammel? Jeg tenkte at syrnede melkeprodukter tåler bedre å være over utløpsdato enn for eksempel melk. Hva synes dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Yoghurt og rømme holder seg i flere dager over utløpsdatoen, så det går helt fint! Har gjort det mange ganger. (Såfremt den har stått i kjøleskap hele tiden, og den lukter normalt.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jancka1365381087 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ingen fare så lenge smak og konsistens er den samme! har ofte brukt "gamle" melkeprodukter jeg : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bakvendtland Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Yoghurt og rømme holder seg i flere dager over utløpsdatoen, så det går helt fint! Har gjort det mange ganger. (Såfremt den har stått i kjøleskap hele tiden, og den lukter normalt.) Jeg syns faktisk drikkeyoghurt smaker best når den nærmer seg/er litt over utløpsdato.. Har ikke blitt dårlig ennå, og den smakte faktisk godt. Har et par "småflasker" med biola igjen nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bakvendtland Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Yoghurt og rømme holder seg i flere dager over utløpsdatoen, så det går helt fint! Har gjort det mange ganger. (Såfremt den har stått i kjøleskap hele tiden, og den lukter normalt.) Hva med fløte? Har et par fløtepakninger som går ut om noen få dager, og vi skal på ferie snart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.