Gjest seterjenta Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg har fulgt ernaringsfysiologers råd, med hensyn til kosthold, og fått høre at det jeg gjør er riktig. Men jeg blir ikke kvitt min diabetes 2, jeg bruker fortsatt tabletter og blodsukkeret lar seg lett påvirke, ved for eksempel bruk av Prednisolon. Jeg har astmabronkitt i perioder, og har hatt flere kurer. Nå bruker jeg Seritide, og det ser ut til å forebygge astmaen. Jeg har det bedre nå. Det er flere matvarer jeg ikke kan spise, da jeg kryssreagerer med bjørk, or og timotei. Jeg har mellomgulvsbrokk, og GERD. BMI er 31, så vekttap er ønskelig, men vanskelig! Bruker Cozar Comp for høyt blodtrykk. Skulle ønske det fantes en "kur" mot alle mine plager ! Jeg passer på at jeg er i fysisk aktivitet, og trener med apparater, når formen tillater det. Alder: nærmer meg 60. Leste en artikkel i" Mat og Helse" for en tid siden, der kostholdet var totalt ulikt det som vanligvis blir anbefalt av ekspertene. Dessverre kan jeg ikke finne dette tidsskriftet, men kanskje du kan hjelpe meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280588-matintoleransematallergi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.