Lillemus Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg tåler ikke rug og omtrent samtlige frokostblandinger på markedet inneholder varierende mengder div. rugprodukter. Nå ser jeg bort fra Honnikorn og cornflakes o.l., da det ikke er slike jeg er ute etter. Men dette må det jo gå an å lage selv? Hva har man oppi? Havergryn sier seg selv, litt nøtter er sunt, kanskje litt tørket frukt og rosiner, linfrø, sesamfrø... Men hva mer? Føler at det må litt mer korn til - hvetekli? Havrekli? Gi meg tips da! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AveM Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 kruskakli og solsikkefrø har jeg i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 kruskakli og solsikkefrø har jeg i. Kruskakli er godt ja, solsikkefrø også. Takk for tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Frisk frukt, papaya er veldig godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har havregryn, solsikkekjerner, noen rosiner, og nøtter (cashew eller mandler). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Lån "Fra boller til burritos" på biblioteket. Jeg går ut fra at dere har den. Der er det endel gode oppskrifter som kan benyttes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Lån "Fra boller til burritos" på biblioteket. Jeg går ut fra at dere har den. Der er det endel gode oppskrifter som kan benyttes. Ah! Takk for tipset! Boka er bestilt og jeg har den i løpet av dagen tenker jeg. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Lån "Fra boller til burritos" på biblioteket. Jeg går ut fra at dere har den. Der er det endel gode oppskrifter som kan benyttes. Den boka er genial. Jeg fikk den da vi hadde heimkunnskap på ungdomsskolen, og jeg bruker den nok ukentlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Den boka er genial. Jeg fikk den da vi hadde heimkunnskap på ungdomsskolen, og jeg bruker den nok ukentlig. *ler* Jeg svarte deg ang den boka 10 sekunder før jeg så du hadde svart meg om det samme (i en annen tråd). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 *ler* Jeg svarte deg ang den boka 10 sekunder før jeg så du hadde svart meg om det samme (i en annen tråd). Hehe... :-) Vi får i hvert fall understrekt at den er god. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.