Gjest ikke vet jeg men Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Fikk høre at man ikke burde drikke Mjøsvannet nå pga flommen. Noen som vet? 0 Siter
Gjest Hamarsing Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Direkte fra Mjøsa? Hmmmm....har ikke hørt noe, men det vannet vi får her i byen er jo renset først. 0 Siter
Gjest evig brumunddøl Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Direkte fra Mjøsa? Hmmmm....har ikke hørt noe, men det vannet vi får her i byen er jo renset først. Har ikke hørt noe om det! Foreldrene mine drikker vannet de har i springen som før de 0 Siter
Gjest ...også en hamarsing Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Jeg drikker nå vannet i springen, som selvfølgelig kommer via renseanlegget og ikke direkte fra Mjøsa. Har ikke hørt noe om at vi skal la være. Itt'no problem ) 0 Siter
Gjest ikke vet jeg men Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Jeg drikker nå vannet i springen, som selvfølgelig kommer via renseanlegget og ikke direkte fra Mjøsa. Har ikke hørt noe om at vi skal la være. Itt'no problem ) Vi har ikke renseanlegg, men eget uv-filter. Bør kanskje spørre noen som vet...vannverket eller helsetilsynet eller noe. 0 Siter
Gjest ...også en hamarsing Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Vi har ikke renseanlegg, men eget uv-filter. Bør kanskje spørre noen som vet...vannverket eller helsetilsynet eller noe. Mattilsynet, vannverket eller kommunen. Jeg ville tatt en telefon ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.