Gjest fotballspiller3 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg spilte fotball og klarte ved et uhell å hekte foten i et nett i det jeg skulle sparke ballen. Dette førte til at jeg fikk store smerter i kneet. Smertene gikk relativt fort over og jeg fortsatte å spille. Senere har har jeg kjent de samme smertene etter harde spark, men jeg får kun vondt av og til når jeg sparker hardt. Lurer på hvilken skade dette kan være og om det er alvorlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Mye tyder på at dette ikke er noen alvorlig skade, men overtøyning av sener, leddbånd osv. Skån kneet en stund med alternativ trening før du starter med fotballen igjen. Hvis kneet mot formodning ikke blir bra, bør du få det nærmere sjekket, evt. med MR-rtg. osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.