Gjest tussipia Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er det bra å bare drikke proteindrikker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Nei, det sier seg vel selv hvis du vet at kroppen har bruk for både protein, karbohydrater og fett. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det er ikke skadelig i alle fall, men spis annen mat ved siden av da. Du trenger mer enn den næringen du får i proteindrikkene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tror dette er helt ok for å erstatte et og annet måltid. Men det er vel ganske kunstig fremstilt. Mener derfor at ernæringseksperter anbefaler først og fremst ekte mat. Men selv tar jeg meg en shake(nutrilett) til frokost, da jeg synes det er enkelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvis du får i deg veldig mye proteiner og veldig lite fett og karbohydrater kan det umulig være bra i lengden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.