Gå til innhold

Jeg er blitt beger-dame ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men kjære deg da, jeg er da jente selv (selv om jeg ikke har hatt mensen de siste to årene;-) ) så er jeg da fullstendig klar over at det kommer blod. Men jeg bare syntes det virket så ekkelt å samle opp dette hele dagen, ta det ut og tømme om kvelden...

ingen mens - ingen mening ;-D

candyqueen_83

Gled deg til du er ferdig med hele dritten! Det er jeg, og den nedturen og følelsen av å være "ferdig" og gammel jeg hadde forventet meg , har jeg ikke merket noe til.

Jeg tenker til daglig ikke over det en gang.

Er ikke du bare 28-29 år?

Annonse

Hm. Hvordan kan en finne ut om en har det? Hvordan behandles det?

Legen tar prøve. Noen steder på nettet står det at det må behandles med antibiotika, andre steder står det at det ikke trenger behandling. Så jeg vet ikke :-) Men gelen tar hvertfall kløen min raskt, så jeg tenkte jeg skulle spre det glade budskap ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...