Gå til innhold

Jeg er blitt beger-dame ;-)


Gjest mij

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Ha inne hele dagen og tømme om kvelden!??! ÆSJ!!!

Ja :o) Det er ikke ekkelt.. Bare deilig å slippe å gå på do hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

Ha inne hele dagen og tømme om kvelden!??! ÆSJ!!!

Ja :o) Det er ikke ekkelt.. Bare deilig å slippe å gå på do hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg da, jeg er da jente selv (selv om jeg ikke har hatt mensen de siste to årene;-) ) så er jeg da fullstendig klar over at det kommer blod. Men jeg bare syntes det virket så ekkelt å samle opp dette hele dagen, ta det ut og tømme om kvelden...

ingen mens - ingen mening ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tror jeg du er heldig, mora mi sliter veldig med hetetokter.. forøvrig hadde jeg aldri tippet at du var på alder med henne ;-)

Det hadde jeg ikke tippet selv heller. Jeg føler meg mer på alder med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Gled deg til du er ferdig med hele dritten! Det er jeg, og den nedturen og følelsen av å være "ferdig" og gammel jeg hadde forventet meg , har jeg ikke merket noe til.

Jeg tenker til daglig ikke over det en gang.

Er ikke du bare 28-29 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror den var litt rimeligere. men relativt drøy i bruk. og så lenge det tar kløen, så.. det kan være du har bakteriell vaginose, og canesten hjelper ikke da.

Hm. Hvordan kan en finne ut om en har det? Hvordan behandles det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Hvordan kan en finne ut om en har det? Hvordan behandles det?

Legen tar prøve. Noen steder på nettet står det at det må behandles med antibiotika, andre steder står det at det ikke trenger behandling. Så jeg vet ikke :-) Men gelen tar hvertfall kløen min raskt, så jeg tenkte jeg skulle spre det glade budskap ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv de tampongene fra apoteket med melkesyre-bakterier i!!!

Ellen heter de.

Har ikke hatt sopp etter at jeg begynte med dem. Litt dyre, men ikke dyrere enn stadige canesten-kurer....

Har kjøpt Ellen-tamponger i dag! venter mensen til helga. Er spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt Ellen-tamponger i dag! venter mensen til helga. Er spent.

Psst - billigst blir det å investere i det begeret, da slipper du utgifter til både tamponger og canesten ;-D *misjonere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst - billigst blir det å investere i det begeret, da slipper du utgifter til både tamponger og canesten ;-D *misjonere*

Er ikke overbevist ennå over misjoneringen deres....

Nei, nå skal jeg prøve om Ellen hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...