jubalong70 Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg overhørte min mellomste (6,5 år) og min eldste (7,5 år) snakke i dag. Mellomste har i lengre tid vært kjæreste med en jevngammel gutt. Eldste: Er du kjæreste med Morten enda? Mellomste: Ja, jeg tror da det. Eldste: Skal dere gifte dere når dere blir store? Mellomste: Ja, jeg skal i alle fall det. Det ble litt vanskelig å holde seg alvorlig da 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Uff da, der mista jeg brødskivebiten ut av munnen fordi jeg lo sånn.. ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 *hehehe* Bra at i hvertfall _hun_ har planen klar..! Ubetalelig! 0 Siter
Sofline Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg måtte lese den to ganger før jeg skjønte den, men det var en fin kommentar! :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 Jeg måtte lese den to ganger før jeg skjønte den, men det var en fin kommentar! :-) Jeg syntes også den var søt. Gikk og humret for meg selv hele dagen i går 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.