Flandrine Skrevet 29. mai 2001 Skrevet 29. mai 2001 Har ved flere anledninger prövd à kontakte FFU for à fà svar pà diverse ting i forbindelse med utenlandsopphold. Men folkene der er bare ekle, sure og grinete hver gang. Og ingen vil svare, de bare setter over til noen andre. Har jeg missforstàtt noe ? Har lest pà trygdeetatens hjemmesider, og der stàr det klart à tydelig at man kan kontakte dem hvis man lurer pà noe ?! Hvor skal jeg fà hjelp nàr de ikke vil svare ? 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 29. mai 2001 Skrevet 29. mai 2001 Du har krav på hjelp fra FFU - får du det ikke kan du klage. Se seviceerklæring, skal ligge på trygdeetaten.no. du kan selvsagt også velge å ta kostnaden med advokat eller f.eks undertegnede via trygdehjelpen.no 0 Siter
Gjest Ann Skrevet 30. mai 2001 Skrevet 30. mai 2001 Hei, jeg har også fått dårlig oppfølging på telefon. Du kan be om å bli henvist til vedkommendes overordnede, eller be om navn på denne overordnede, det hjalp i mitt tilfelle. Det var først etter 4 telefoner og flere purringer at jeg ble satt over til en som var villig til å ta affære og rette opp feil som FFO hadde gjort. Det burde ikke være nødvendig med betalt hjelp for å få en dialog med et offentlig kontor. Stå på i telefonen. Vennlig hilsen Ann 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.