Gå til innhold

Folketrygden for utenlandssaker

Anbefalte innlegg

Har ved flere anledninger prövd à kontakte FFU for à fà svar pà diverse ting i forbindelse med utenlandsopphold. Men folkene der er bare ekle, sure og grinete hver gang. Og ingen vil svare, de bare setter over til noen andre. Har jeg missforstàtt noe ? Har lest pà trygdeetatens hjemmesider, og der stàr det klart à tydelig at man kan kontakte dem hvis man lurer pà noe ?! Hvor skal jeg fà hjelp nàr de ikke vil svare ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28359-folketrygden-for-utenlandssaker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har også fått dårlig oppfølging på telefon. Du kan be om å bli henvist til vedkommendes overordnede, eller be om navn på denne overordnede, det hjalp i mitt tilfelle. Det var først etter 4 telefoner og flere purringer at jeg ble satt over til en som var villig til å ta affære og rette opp feil som FFO hadde gjort.

Det burde ikke være nødvendig med betalt hjelp for å få en dialog med et offentlig kontor. Stå på i telefonen.

Vennlig hilsen

Ann

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...