Gå til innhold

Skaller hodet

Anbefalte innlegg

Har en sønn på snart 2 år som begynte i barnehage for første gang denne uka. Han ser stort sett ut til å trives, men det er jo en tilvennings prosess og ting er er jo ganske nytt for han. Da jeg skulle levere han i dag tidlig gråt han ganske mye. Tenkte at dette går nok over ganske snart.

Men når jeg prata med personalet noen timer senere fikk jeg høre at han hadde vært skikkelig sinna og utrøstelig. Han hadde også vært så sint at han hadde skallet hodet i gulvet. Når de senere skulle ut hadde han skallet hodet i asfalten slik at han fikk en liten kul i panna.

Blir ganske bekymret jeg da, for han kan jo virkelig skade seg hvis han holder på sånn.

Er det noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre med dette? Han holdt på sånn en periode da han var mindre også husker jeg. Men har ikke gjort det på en stund, bare nå i barnehagen.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283751-skaller-hodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...