Gå til innhold

gravid i permisjonstiden

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

Hei!!

Jeg har funnet ut at jeg nå er gravid igjen.Jeg har litt igjen av forrige svangerskapsperm,og regner med at jeg begynner i arbeid etter endt ferie til høsten.

det jeg lurer på er som følger:

- jeg var plaget med bekkenløsning i forrige svangerskap,og var sykemeldt fra tredje måned. Hva skjer om det samme skjer igjen,går det an å bli sykemeldt uten å ha vært i jobb først?

jeg jobber io helsevesenet,og det er ikke mulighet for tilrettelegging av arbeidet mitt.

Blir glad for svar

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28377-gravid-i-permisjonstiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Dersom du blir sykmeldt etter at du er ferdig med fødselspengene men før du begynner i jobb igjen vil du få mye mindre enn du ellers ville fått.

Du har rett på sykepenger så sant du kan dokumentere tapt inntekt (f.eks. at du har avtale om å begynne i jobb igjen).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...