Lotte :o) Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Ja, det er litt rart, at Simo kombivogna vår er ut av huset. Vogna var genial, og er brukt i 7 år (1 års hvilepause innimellom de 7 årene), og har alltid vært trofast (ifm godt stell, vask og smøring). *sukk* Ja, vi er nok ferdige med babytida for godt... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 kjenner følelsen ja... Vår vogn står på loftet ennå, men jeg har vel muligens begynt å avfinne meg med at den ikke blir tatt i bruk igjen. *sukk* 0 Siter
caprice Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 kjenner følelsen ja... Vår vogn står på loftet ennå, men jeg har vel muligens begynt å avfinne meg med at den ikke blir tatt i bruk igjen. *sukk* ...mens jeg bare har syntes det har vært deilig å kvitte meg med alle babytingen... En ting mindre som tar mye plass :-) (OK, det var vemodig å rydde bort sparkedraktene i strls 50...) 0 Siter
mumitrollet Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 ...mens jeg bare har syntes det har vært deilig å kvitte meg med alle babytingen... En ting mindre som tar mye plass :-) (OK, det var vemodig å rydde bort sparkedraktene i strls 50...) Får gjøre som meg, da: Etter syv års opphold får jeg ny baby om en drøy uke... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.