Gå til innhold

Vond hofte-DEL 2


sportyjente 26

Anbefalte innlegg

sportyjente 26

Hei :)

Blir så fortvila over dette helsevesenet. Idag har eg vore til lege med hofta mi, slik du anbefalte meg å gjere. Men trur du legen ville henvise meg for vidare undersøkelsar då. Konkluderte med at hofta hadde han undersøkt ein gong før (fjor haust) og kunne ikkje finne noko gale. Må også legge til at då legen undersøkte hota mi, så måtte eg ikkje ta av meg buksa ein gong, hadde på meg ei trang dongeribukse.

Idag sa han berre at det gjaldt musklaturen. Eg spurte om det ikkje kunne vere noko gale med sjølve leddet - på det svarte han nei....Og ville ikkje sjå på hofta mi ein gong.

Fekk rekvisasjon til fysioterapeut. Trur eg var inn i 5 min.

Eg er frykteleg skuffa, føler ikkje at eg blir teken på alvor...Synest det er for dårleg!

Så no veit eg ikkje kva eg skal gjere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Jeg forstär godt at du er skuffet. Du er ved din fulle rett til ä oppsöke en annen lege for ä fä en "second opinion" om dette. När plager trekker i langdrag og det ikke er noen äpenbar forklaring pä dette, bör det gjöres. Ellers er det ingen därlig ide ä höre hva en erfaren fysioterapeut har ä si. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...