Gå til innhold

Herlig trening

Jorunn

Anbefalte innlegg

Fy fader hvor artig det er å løpe mellom, rundt og over sanddyner. Blir utrolig sliten, men det føles bare bra og utrolig gøy. Siste delen av denne løypen er ca 200 m i slakk asfaltert oppoverbakke, men beina går utrolig lett her etter å ha løpt ca 1-1,5 km i sanddynene. Får nesten følelsen av å sveve opp over bakken. Humøret ble ikke akkurat dårligere når jeg kom i "mål" og så at jeg hadde brukt 47 sekunder mindre på disse 3,5 km enn det jeg gjorde på tirsdag, som var første gang i denne løypen.

Hvis jeg bare klarer å roe ned tempoet i fra begynnelsen skal jeg prøve meg på en løype på 6,5 km til helgen. Dette blir i tilfelle det lengste jeg har løpt på ca 17 år. Klarer greit 4 km på godt under 30 minutter, men er spendt på hvordan det blir å løpe ca 2,5 km lengre. Denne løypen er på grusvei og skogssti. Klarer jeg dette greit blir nest mål kanskje å løpe 2 runder i sandynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! Så flink du er! Jeg hadde blitt hengende langt etter deg. :o) Men sant - det er deilig å kjenne at kroppen funker og at man orker mer og mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...