Gå til innhold

Uten en tråd - ukas vekt


Lillemus

Anbefalte innlegg

Var på hyttetur sist helg og hadde en fråtseorgie av en annen verden, men det var helt planlagt. :o)

25/7 - 60,2 kg

7/9 - 56,3 kg

Er storfornøyd alikevel jeg! Gikk opp 1,1 kg sist helg, nå har jeg gått ned 1,2 siden mandag og er meget fornøyd med det. Har ikke gjort noen ekstraanstrengelser for å få det til, spist som vanlig og hatt to mindre løpeturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne uke har jeg lagt ytterligere på meg - 67,2 kilo - opp 600 gram....

Skjønner det ikke - har fortsatt med disse knekkebrødene til lunsj (3 stk) med fiskepålegg på - synes faktisk det er godt nå! Ellers trener jeg en time to ganger i uka.

Har spist en del godteri (vingummi fra danskebåten) + drukket litt vin - men det er vel ikke så ille vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hyyyl*

Jeg gikk på vekta i dag, riktignok etter frokost og en halvliter vann. 72,0 kg. Føkk!

OMG - ser for meg flere mnd med terrorvelde i matveien... *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1189163064' post='3670150]

*hyyyl*

Jeg gikk på vekta i dag, riktignok etter frokost og en halvliter vann. 72,0 kg. Føkk!

OMG - ser for meg flere mnd med terrorvelde i matveien... *snufs*

Jeg hyyyyyler i kor med deg.... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk jeg opp endel i sommer, og har ikke fått beveget meg så mye siden operasjonen for to uker siden, MEN: Jeg har gått ned 1 kg på en uke! Har begrenset godteri og ant brødskiver (igjen) enda jeg fikk en stor eske med Bocca-sjokolader av mamma'n min da jeg var sykemeldt...

Måtte det bare fortsette denne veien... Jeg bør ned på 57 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uke har jeg lagt ytterligere på meg - 67,2 kilo - opp 600 gram....

Skjønner det ikke - har fortsatt med disse knekkebrødene til lunsj (3 stk) med fiskepålegg på - synes faktisk det er godt nå! Ellers trener jeg en time to ganger i uka.

Har spist en del godteri (vingummi fra danskebåten) + drukket litt vin - men det er vel ikke så ille vel?

Litt avhengig av hva slags vin du drikker så inneholder den fort 60-110 kcal pr dl så det kan fort bli noen kcal av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1189163064' post='3670150]

*hyyyl*

Jeg gikk på vekta i dag, riktignok etter frokost og en halvliter vann. 72,0 kg. Føkk!

OMG - ser for meg flere mnd med terrorvelde i matveien... *snufs*

Du må gå på vekta før frokost og påkledning vet du! Først en tur på do og så naken på vekta - da blir det riktig. :o) Du kan sikkert trekke fra både 2 og 2,5 kilo på vekta di tenker jeg, i alle fall om du hadde kledd på deg i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uke har jeg lagt ytterligere på meg - 67,2 kilo - opp 600 gram....

Skjønner det ikke - har fortsatt med disse knekkebrødene til lunsj (3 stk) med fiskepålegg på - synes faktisk det er godt nå! Ellers trener jeg en time to ganger i uka.

Har spist en del godteri (vingummi fra danskebåten) + drukket litt vin - men det er vel ikke så ille vel?

Hjelper dessverre ikke med sunne knekkebrød, om du spiser gotteri og vin i ukedagene....

Vent til helga med å kose deg, så går det rett vei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå på vekta før frokost og påkledning vet du! Først en tur på do og så naken på vekta - da blir det riktig. :o) Du kan sikkert trekke fra både 2 og 2,5 kilo på vekta di tenker jeg, i alle fall om du hadde kledd på deg i tillegg.

Nei, jeg var i Evas drakt... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1189238878' post='3670587]

Nei, jeg var i Evas drakt... :(

Men en kilo på mat og drikke kan du nok trekke fra. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en kilo på mat og drikke kan du nok trekke fra. :o)

Du prøver bare å værra søt - jeg er bare sur ;o) Dette er straffen for en utvidet ferie i matveien. *etterpåklok*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1189239025' post='3670589]

Du prøver bare å værra søt - jeg er bare sur ;o) Dette er straffen for en utvidet ferie i matveien. *etterpåklok*

Men det er sant! Om du bøtter innpå en halv liter vann og 2-3 brødskiver med pålegg så er det klart det synes på vekta i forhold til før du spiste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er sant! Om du bøtter innpå en halv liter vann og 2-3 brødskiver med pålegg så er det klart det synes på vekta i forhold til før du spiste.

Det var ett havreknekke og vann...

Drittvær er det også - jeg som skulle ut å trille nyjoggevogna... det frister liksom ikke. *håper på godvær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1189239332' post='3670592]

Det var ett havreknekke og vann...

Drittvær er det også - jeg som skulle ut å trille nyjoggevogna... det frister liksom ikke. *håper på godvær*

Pøh! Jeg skal ut og jogge i skogen etter jobb i dag - med nyinnkjøpt Nike kjempelett knallrosa regnjakke og bergans superlett regnbukse! Så det så! :o) Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær! *Tøff i trynet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Jeg skal ut og jogge i skogen etter jobb i dag - med nyinnkjøpt Nike kjempelett knallrosa regnjakke og bergans superlett regnbukse! Så det så! :o) Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær! *Tøff i trynet*

God tur da! Hvor skal du jogge? (send mail)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosh, så flinke mange av dere er!

Burde meldt meg på, har lagt på meg et par ukledelige kilo det siste halvåret. Men min erfaring er at jo mer jeg fokuserer på vektnedgang, jo vanskeligere blir det. Det er gjerne i perioder jeg glemmer å tenke på vekta at jeg går ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...