Gå til innhold

Komplementær kreftbehandling: B - vitamin


Gjest m49

Anbefalte innlegg

Hallo. Mann på 49 som har fått fjernet blære m.m. pga ondartet svulst - i etterkant behandling med cellegift. Et godt halvår etter avsluttet behandling har det vært gjennomført div. undersøkelser; CT, scintigrafi + MR av søyle. Har fått tilbakemelding om sannsynlig metastase (2 ryggvirvler + muligens en lunge). Venter på endelig svar/ innkalling fra DNR. Har en kamerat med interesse for naturmedisin som har an-befalt meg å ta amigdalin/ laetril enten i tablettform eller som aprikoskjernemandler. Har forstått at det er lite erfaring med det såkalte B17 vitaminet i Norge. Min fastlege sier at jeg bør unngå mye B vitaminer da det kan være mulig at B-vit virker som føde for kreftceller. Har også på tlf snakket med en forsker ved DNR som ikke anbefalte noen vitaminkur da det ikke forelå definitive forskningsresultater (empiri) innenfor dette området. Lurer derfor på om du har kjennskap til amigdalin / laetril evnt har/ har hatt pasienter med erfaring herfra? mvh mann49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...