Gjest m49 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 hei mann på 49, har vært operert for ondartet kreft i blære ifjor. gjennomgikk cellegiftkur på DNR i etterkant. har nå vært gjennom flere undersøkelser på lokalsykehuset, bl.a. CT, cintigrafi samt MR av søyle. Legene lokalt mistenker nå metastase (ryggvirvler samt en lunge) og har videresendt bilder etc. til DNR. Jeg regner med å bli innkalt dit for evnt. behandling. I mellomtiden undersøker jeg muligheter for bl.a. komplementærbehandling - herunder vitaminer. En forsker ved DNR sa til meg på tlf at jeg ikke burde kjøre noen kur nå med vitaminer - ingen gode forskningsresultater som bygget opp under at ekstra doser med vitaminer var av det gode vedr kreftbehandling. Kanskje heller tvert imot. "Spis heller grønt" en bekjent av meg har anbefalt å kjøre på med amigdalin el. laetril (ikke så kjent i Norge), populært kalt vitamin B17. Min fastlege sa til meg at jeg burde absolutt unngå for mye B-vitaminer hvis jeg hadde kreft. Har du noen erfaring med overnevnte preparat (kan også inn-tas ved å spise mandler fra bl.a. aprikoskjerner) evnt. hatt pasienter som har prøvd dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284981-komplement%C3%A6rbehandling-mht-kreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.