Gjest undrende amatør.... Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Kan vektøkning i forbindelse med oppstart av Zyprexa skyldes opphopning av vann i kroppen? 0 Siter
tjohei Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 De sier at det som skjer når man bruker zyprexa, er at man får ekstra stor matlyst og at man ikke blir mett. 0 Siter
Gjest Majja Kr. Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 hos meg personlig var det opphoping av fett. særlig på mage og under hake. 0 Siter
Gjest undrende amatør.... Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 hos meg personlig var det opphoping av fett. særlig på mage og under hake. Ja, jeg har som deg registrert at magen bare eser ut som en ballong. Dobbelthaken har da også skiftet status til trippelhake! Jeg føler faktisk ikke at jeg har spist så mye mer enn jeg pleier, men at hele kroppen er oppblåst! Merkelige greier. 0 Siter
Gjest muskatnot Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Se på reprise av programmet "Uppdrag granskning" på Sverige tv1 i dag 12 50, tror jeg det var. Det er bl.a. om bivirkningene av Zyprexa. 0 Siter
serenity777 Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Ja, jeg har som deg registrert at magen bare eser ut som en ballong. Dobbelthaken har da også skiftet status til trippelhake! Jeg føler faktisk ikke at jeg har spist så mye mer enn jeg pleier, men at hele kroppen er oppblåst! Merkelige greier. Jeg har inntrykk at legene ikke akkuratt har samkjørt forklaringen om hvorfor man legger på seg av zyprexa. Jeg har hørt følgende: Man legger ikke på seg om man ikke spiser mer. Man legger litt på seg selv om man ikke spiser mer. Zyprexa gir økt risk for diabets. zyprexa forsinker metthetsfølelsen. zyprexa øker opptaket av fett til blodet. 0 Siter
Gjest Majja Kr. Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Jeg har inntrykk at legene ikke akkuratt har samkjørt forklaringen om hvorfor man legger på seg av zyprexa. Jeg har hørt følgende: Man legger ikke på seg om man ikke spiser mer. Man legger litt på seg selv om man ikke spiser mer. Zyprexa gir økt risk for diabets. zyprexa forsinker metthetsfølelsen. zyprexa øker opptaket av fett til blodet. Jeg har hørt "zyprexa gir økt matlyst og litt lavere forbrenning" av legen. Så stemmer nok som du sier at de ikke er helt samkjørt. 0 Siter
bibben Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Se på reprise av programmet "Uppdrag granskning" på Sverige tv1 i dag 12 50, tror jeg det var. Det er bl.a. om bivirkningene av Zyprexa. Takk for tipset! Jeg fikk desverre ikke sett programmet. Hva var hovedbudskapet i utsendelsen? 0 Siter
Gjest Majja Kr. Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Se på reprise av programmet "Uppdrag granskning" på Sverige tv1 i dag 12 50, tror jeg det var. Det er bl.a. om bivirkningene av Zyprexa. skulle ønske jeg fikk sett det, hadde dessverre en avtale akkurat den tiden 0 Siter
Gjest muskatnot Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Takk for tipset! Jeg fikk desverre ikke sett programmet. Hva var hovedbudskapet i utsendelsen? tja, det er vel kjent, vil jeg tro. Men en psykiater i Sverige mente at de "gamle" medisinene var bedre enn noen av de nye, særlig Zyprexa pga hormonelle bivirkninger. F.eks. diabetesdisposisjon og fedme, vektøkning som kan føre til en for tidlig død. Han mente at pasienten får en sult som er vanskelig å temme av Zyprexa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.