Gå til innhold

_MÅ_ ha muskler til sommeren!!!


latsabb19

Anbefalte innlegg

hjelp! skal til spania til sommeren, trenger muskler.. jeg er ekstremt tynn.. hvor kan jeg skaffe anabolesteroider?

DESPERAT!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Javisst, her har vi det igjen... Folk vil ha muskler FORT, slanke seg FORT, bli rike FORT.... Uten å tro de er nødt å jobbe for det.

Sorry, latsabb... du er nødt til å flytte jern og ete. Blir bare provosert når nybergynnere spår om boler...

Som sagt: TREN og SPIS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

tullete. Stiller du et sånt spørsmål i et forum på doktor online?

Jeg vil fraråde deg å ta i bruk slike virkemidler. Ta heller vare på helsen din og dyrk aktiviteter der framgangen kan gi positive ringvirkninger for hele deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at slike spørsmål er uønsket på vår tjeneste. Det som måtte komme inn av svar på spørsmålet om hvor AS kan skaffes, vil bli slettet umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javisst, her har vi det igjen... Folk vil ha muskler FORT, slanke seg FORT, bli rike FORT.... Uten å tro de er nødt å jobbe for det.

Sorry, latsabb... du er nødt til å flytte jern og ete. Blir bare provosert når nybergynnere spår om boler...

Som sagt: TREN og SPIS!

Mitt råd er at du skal satse på å få muskler til neste sommer. Jevn trening og riktig kosthold vil uten tvil gi best resultater på sikt. Kunstige hjelpemidler vil bare gi deg en jo-jo effekt. Fort opp, fort ned igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsettning til alle andre skal jeg faktisk prøve å gi deg noen gode råd. Det er alltid kjekt å ha en kropp man er fornøyd med, og litt muskler kan gjøre mye - ikke minst for helsen!

Det første du må gjøre er å oppsøke noen som kan gi deg et godt treningsprogramm. Få hjelp på et treningstudio eller hos en fysioterapaut. Ellers snakk med en kammerat som har trenet en del og som kan gi deg gode råd. En del blader som t.d. Mens Health har iblant noen gode tips om trening for å øke muskelmassen.

Anabole Steroider har mange uheldige bivirkninger. Selv om mange tar stereoider uten å ta skade av det - så er det noen det går galt for. Veldig galt ofte. Hjertesvikt er ikke uvanlig i forbindelse med bruk av AS.

Trening der målet er øking av muskelmasse må og vil vere eksponensiell. Det vil si at mengden trening og tyngde på vektene økes sakte til å begynne meg og raskere på slutten. Så den første månden vil du ikke se resultater - men det kommer etterhvert.

Dersom du er tynn, og kanskje sliter med litt dårlig apetitt så kan det være lurt å vurdere kosttilskudd. Et protein pulver (En boks koster fra 3 - 600 kroner.) De du får kjøpt i Norske helsekostbutikker har god kvalitet. Pass på at du får et som inneholder karbohyderater og mineraler.

I tilleg kan Kreatin gi en god effekt. Det gjør at lageret av energi (ATP) bygges raskere opp i musklene, og du kan "ta i mer" ved trening.

Men husk eksponensiel. Trener du for hard sliter du ned musklene i steden for åp bygge de opp. Hvil derfor minst et par dager mellom treningsøktene til å begynne med. Eller legg opp et oplegg der du trener bryst en dag, rygg en dag og t.d. kondis en dag. Husk å trene motsatte muskelgrupper (t.d. rygg og bryst) ellers blir du rett og slett desformert. (som en tønne!)

Jeg syns ikke du er en taper selv om du er tynn. Men jeg skjønner ditt ønske om litt "kasse"! Treningen vil gjøre deg godt så lenge du ikke overdriver. Lykke til!

mvh

t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...